Šanchajuje yra įsikūrusi kelių milijardų dolerių vertės „Tesla“ „gigagamykla“, kurią bendrovė vadina savo pagrindiniu eksporto centru ir kuri per metus gali pagaminti šimtus tūkstančių transporto priemonių.
Visgi gamyklą, kaip ir didžiąją šalies automobilių pramonės dalį, paveikė su pandemija susiję sutrikimai.
Nors „Tesla China“ praėjusį mėnesį klientams pristatė 65 814 gamykloje pagamintų automobilių, tik 60 jų buvo eksportuoti, pirmadienį pranešė Kinijos lengvųjų automobilių asociacija (CPCA), nepateikdama daugiau informacijos.
Palyginimui, vasario mėnesį bendrovė eksportavo 33 315 transporto priemonių.
„Tesla“ rodiklių nuosmukis atspindi platesnę visoje Kinijoje stebimą tendenciją, parodžiusią, kad automobilių pardavimai sumažėjo 10,5 proc., palyginti su praėjusiais metais, iki 1,6 mln. transporto priemonių dėl griežtų priemonių, skirtų pažaboti atsinaujinusius virusų protrūkius, kurie paveikė logistiką ir mažmeninę prekybą.
Visgi regis, kad atsinaujinančiųjų energijos išteklių sektorius teikia vilties – elektrinių transporto priemonių pristatymai šoktelėjo 137,6 proc., palyginti su 2021 metų kovo mėnesiu, ir pasiekė 445 tūkst. vienetų, nurodė CPCA.
Nepaisant lustų trūkumo ir didelių ličio kainų, pasak CPCA generalinio sekretoriaus Cui Dongshu, Kinijos dalis pasaulinėje automobilių rinkoje per pirmuosius du metų mėnesius „pasiekė naują rekordą – 36 procentus“.
Balandžio mėnesį analitikų žvilgsniai bus nukreipti į „Tesla“ skaičius, atsižvelgiant į tai, kad jos Šanchajaus gamykla, kaip pranešama, sustabdė gamybą nuo kovo 28 dienos.
Pekino nulinės COVID-19 politika, kuria siekiama pažaboti protrūkius, vis griežtėja, nes šalis kovoja su didžiausia infekcijų banga nuo pandemijos pradžios.
Kinijos elektromobilių gamintoja „Nio“ šeštadienį pranešė sustabdžiusi automobilių gamybą dėl visoje šalyje taikomų griežtų ribojamųjų priemonių ir perspėjo dėl vėluojančių pristatymų.