Įmonė pranešė, kad jos grynieji nuostoliai sausio–kovo mėnesiais sudarė 784,6 mln. JAV dolerių, o įplaukos siekė 3,4 mlrd. JAV dolerių.
Pakoreguoti nuostoliai akcijai sudarė 3,35 JAV dolerio ir buvo mažesni, negu prognozuoti vidutiniškai 3,42 JAV dolerio. O įplaukos buvo didesnės, negu numatyti vidutiniškai 3,32 mlrd. JAV dolerių.
Kalifornijoje įsikūrusi gamintoja pranešė, jog padarė „didelę pažangą“, siekdama padidinti „Model 3“ transporto priemonių gamybą.
Prieš planuotą laikiną gamybos sustabdymą „Tesla“ per savaitę gamino jau 2,27 tūkst. šio modelio elektromobilių, tačiau įmonės vadovo Elono Musko (Ilono Masko) nustatytas tikslinis lygis vis dar nebuvo pasiektas.
„Mes ir toliau siekiame tikslo maždaug per du mėnesius savaitinę „Model 3“ gamybą padidinti maždaug iki 5 tūkst. vienetų, nors ankstesnė patirtis parodė, jog yra sunku tiksliai prognozuoti konkrečius gamybos rodiklius“, – pareiškė E.Muskas laiške akcininkams.
Siekdama šio „Model 3“ gamybos tikslo, „Tesla“ šį ketvirtį ir vėl laikinai – maždaug 10 dienų – stabdys gamybą, kad galėtų atlikti tam tikrus pakeitimus ir patobulinimus.
„Laikas“ pradėti gauti pelną
Jeigu patobulinimai bus atlikti taip, kaip planuojama, „Tesla“ antrąjį pusmetį galėtų pradėti dirbti pelningai, pareiškė E.Muskas.
„Atėjo laikas pradėti gauti pelną“, – pažymėjo „Tesla“ vadovas.
„Esmė ta, kad nesi tikra įmonė, kol nesi pelningas. Taigi tam dabar skiriame daugiausia dėmesio“, – pareiškė jis.
Investuotojai ir analitikai nerimauja dėl didelių „Tesla“ išlaidų, taigi, įveikusi nuostolius, įmonė pasiektų svarbų laimėjimą.
Įmonė yra pažadėjusi numatomas išlaidas sumažinti iki „būtiniausio reikalingo“ lygio.
Gamybos kliūtys
„Aiškiai matome savo kelią, kuriuo eidami šiemet padidinsime „Model 3“ gamybą iki tikslinio lygio ir ją stabilizuosime“, – pareiškė E.Muskas.
„Kelias į elektrifikuotą revoliuciją nėra lengvas, tačiau už tai, ką mes stengiamės pasiekti, verta kovoti.“
„Tesla“ yra ne kartą susidūrusi su įvairiomis gamybos kliūtimis. Be kita ko, rinkti daugiau elektromobilių įmonei trukdo nepakankamai sparti akumuliatorių blokų gamyba.
Pasak E.Musko, įmonės gamykla Šiaurės Kalifornijoje yra „visiškai apkrauta“ ir vėliau šiais metais „Tesla“ spręs, kur statyti antrą gamyklą, kurioje bus gaminamas naujasis „Model Y“.
Taip pat bus paskelbta pasirinkta vieta Kinijoje, kurioje bus pastatyta naujoji „Tesla“ akumuliatorių gamykla „Gigafactory“, kurioje bus gaminamos ir transporto priemonės, pareiškė E.Muskas.