Jis tai pareiškė per antradienį įvykusį metinį „Tesla“ akcininkų susirinkimą.
Rinkose pastaruoju metu didėjo nuogąstavimai dėl ilgalaikių bendrovės perspektyvų, dėl kurių „Tesla“ akcijų kursas praėjusią savaitę smuko į žemiausią per trejus metus lygį, bet vėliau atsitiesė.
Dabartiniai „Tesla“ gamybos ir pardavimų rekordai buvo pasiekti 2018 metų ketvirtąjį ketvirtį, per kurį bendrovė pagamino daugiau kaip 85,5 tūkst. transporto priemonių, o užsakovams pristatė 90,7 tūkst. automobilių.
Tačiau šių metų pirmąjį ketvirtį bendras pristatytų automobilių skaičius, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, sumažėjo 31 proc. iki maždaug 63 tūkst. vienetų.
Tuo tarpu analitikai ima abejoti, ar vartotojų susidomėjimas „Tesla“ elektromobiliais išties yra toks didelis.
JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“ šio mėnesio pradžioje rašė, jog, lėtėjant pardavimų augimui, „Tesla“ gali nepasiekti tikslinių pardavimų rodiklių. Taip pat kyla nerimas dėl to, ar liko daug norinčiųjų įsigyti brangius bendrovės sedanus.
E.Muskas yra sakęs, jog „Model 3“ paklausa yra „beprotiškai didelė“, tačiau modelio prieinamumas kol kas yra ribotas ir tai varžo paklausą.
Analitikų skaičiavimais, vidutinė „Model 3“ pardavimo kaina pernai sudarė 57 tūkst. JAV dolerių.
E.Muskas karpė bendrovės išlaidas, kad galėtų sumažinti modelio kainą iki žadėtos pradinės 35 tūkst. JAV dolerių kainos. Tačiau didelės kainos ir toliau atbaido galimus pirkėjus, rašė „The Wall Street Journal“.
„Pradinį sujudimą didele dalimi lėmė kalbos apie tai, jog „Tesla“ kuria „automobilių iPhone“..., – pažymėjo leidinio cituotas banko „Barclays“ analitikas Brianas Johnsonas. – Tačiau, kaip mes matome, „Model 3“ paklausa Jungtinėse Valstijose iš esmės yra sustingusi.“