15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„Tez Tour“ kelionių bendrovei Rusija yra svarbi rinka, bet ne žūtbūtinė

Rusijos turizmo sektorius – vienas pirmųjų, pajutusių krizę. Vasarą bankrutavo pora dešimčių kelionių organizatorių. Prasta šalies ekonomikos situacija, kuri lėmė ir smunkančias gyventojų pajamas, atsiliepė ir „Tez Tour“. Nors kompanija savo veiklos apimtis žiemą Rusijoje mažina net perpus, tikina, kad verslui tai nepakenks.
Tez tour nuotr.
Tez tour nuotr.

„Tez Tour“ šią savaitę pranešė dvigubai sumažinantis žiemos programų skaičių Rusijoje. Bendrovė atsisako dalies užsakomųjų skrydžių, daugumą kompanijos žiemos programų keleivių skraidins „Aeroflot“, C7, „Transaero” ir kitos tarptautinės kompanijos.

Kitą žiemą svarbiausiomis kompanijos kryptimis bus Egiptas, Tailandas, Jungtiniai Arabų Emyratai, Karibų salos, taip pat tokios nišinės rinkos kaip Maldyvai, Austrija, Italija, Prancūzija, Andora ir Bulgarija. Žiemos sezono pasiūlymus užbaigia visus metus lankoma Turkija, Ispanija, ekskursijų gausi Italija.

Tez Tour“ šią savaitę pranešė dvigubai sumažinantis žiemos programų skaičių Rusijoje.

Verslui nepakenks

„Tez Tour“ savo veiklą vykdo daugiau nei 20 šalių. Tai Italija, Kipras, Turkija, Graikija, Ispanija, JAE, Bulgarija, Ukraina, Baltarusija,  Estija, Latvija, Lietuva, Austrija ir kitos. Rusija yra tik viena iš šių rinkų, todėl sunkumai ten visai grupei atsiliepia nežymiai.

„Pokyčiai tik vienoje iš rinkų, visam tarptautiniam įmonių tinklui reikšmingos įtakos nedaro. 
Europos Sąjungos  rinkose padėtis yra stabili ir paskutiniai rodikliai rodo, kad ji tik gerėja“, – laiške 15min.lt rašo „Tez Tour“ atstovybė Lietuvoje.

Pasak bendrovės atstovų, šiuo metu Rusijos turizmo rinka išgyvena sudėtingą laikmetį, todėl ieškoma sprendimų, kaip verslui optimizuoti veiklas. Bendrovė tikina sugebėsianti prisitaikyti. 

„Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ turi sukaupęs ilgametę, jau du dešimtmečius siekiančią patirtį. Per tą laikotarpį ne kartą ieškota sprendimų, kaip prisitaikyti prie negatyvių rinkos tendencijų. Didžiulė patirtis turizmo sektoriuje leidžia pakankamai tiksliai analizuoti ir prognozuoti pokyčius, įžvelgti įvairių procesų įtaką verslui. Todėl priimti sprendimai optimizuoti veiklą yra būtini siekiant subalansuoti numatomą paklausą su pasiūla“, – rašoma „Tez Tour“ laiške.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais