„The Body Shop“ gali atitekti brazilų investuotojams

Prancūzijos grožio prekių milžinė „L‘Oreal“ penktadienį pranešė pradėjusi išimtines derybas dėl daugiau kaip dešimtmetį jai priklausančios „The Body Shop“ pardavimo vienai Brazilijos įmonei.
„The Body Shop“ parduotuvė
„The Body Shop“ parduotuvė / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Brazilijos „Natura Cosmeticos“ pateikė „neatšaukiamą pasiūlymą“ ir pagal jo sąlygas už Didžiojoje Britanijoje įsikūrusią mažmenininkę, kuri buvo įkurta 1976 metais ir specializuojasi natūralių grožio produktų srityje, siūlo 1 mlrd. eurų (1,1 mlrd. JAV dolerių), pareiškė „L‘Oreal“.

Prancūzijos įmonė jau kelis mėnesius bando parduoti „The Body Shop“ ir „Natura“ „yra geriausias galimas savininkas, kuris galėtų puoselėti (mažmeninės prekybos įmonės) DNR“, pareiškė „L‘Oreal“ vadovas Jeanas Paulis Agonas.

Pardavimo sandorį tikimasi užbaigti šių metų antrąjį pusmetį.

Anitos Roddick įkurta „The Body Shop“ dėl savo etiško požiūrio į kosmetiką, visų pirma bandymų su gyvūnais atmetimo ir įvairių kampanijų socialiniais ir aplinkosaugos klausimais vykdymo, pelnė nemažą populiarumą ir puikavosi sparčiu pardavimų augimu bei plėtra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis