„15min group“ vadovas Tomas Balžekas į renginį susirinkusius reklamos bei marketingo atstovus ragino drąsiau siųsti darbus į „Kanų liūtų“ festivalį. Šiemet festivalio apdovanojimams pateikta apie 25 tūkst. darbų bei buvo išdalinta 800 „Liūtų“. Iš Lietuvos apdovanojimams pateikta 15 paraiškų.
„Tikiuosi kitais metais pamatyti jus tarp dalyvių“ , – renginio svečiams sakė T.Balžekas. 15min group yra oficialus Kanų liūtų festivalio atstovas Lietuvoje.
Dėmesys Ukrainai
Šiemet kūrybiškumo festivalyje netrūko dėmesio Ukrainai. Organizatoriai, rodydami solidarumą su karo niokojama šalimi, „Kanų liūtuose“ nusprendė neleisti dalyvauti dalyviams iš Rusijos, nebuvo pristatyti ir šios šalies darbai.
„Kanų liūtuose“ dėmesys atkreiptas ir į Lietuvoje gimusį ir visame pasaulyje didelio dėmesio sulaukusį projektą „Call Russia“ – jis pateko į trumpąjį sąrašą prestižinėje „Titanium“ kategorijoje. Projektas, kviečiantis paskambinti Rusijos gyventojams ir pasikalbėti apie karą Ukrainoje, vyksta iki šiol, planuojama antroji jo banga. „15min group” kartu su kūrybine agentūra „Not Perfect“ yra šio projekto iniciatoriai.
Verslas, kuriantis vertę
„15min group“ vykdomoji direktorė Gabrielė Burbienė savo pristatyme akcentavo prekių ženklų kuriamą visuomeninę vertę. Pasak jos, šių metų festivalyje ypatingai daug dėmesio skirta tvarumo ir klimato kaitos temoms, kadangi tai – viena opiausių globalių šiandienos problemų.
„Visuotinio pertekliaus laikais – kam reikalingas dar vienas prekės ženklas? Kokią vertę sukuriame apart to, kad norime parduoti produktą?“ – tai klausimai, kuriuos savo organizacijose turime užduoti kiekvienas. 73 proc. šiandienos vartotojų iš prekės ženklų tikisi, kad jie veiks didesnio gėrio labui. Dar daugiau – apie 80 proc. globalaus tyrimo dalyvių atsakė, kad verslas išvis neturėtų uždirbti pelno, jeigu dalį savęs neatiduoda didesniam tikslui“, – įspūdžiais po „Kanų liūtų“ festivalio dalinosi ji.
Tiesa, kartu G.Burbienė ragino atsakingai galvoti apie vertybinę prekės ženklo komunikaciją: „Nereikia daryti vertybinio marketingo, jeigu jums tai ir tėra tik marketingo priemonė, o ne jūsų kompanijos kertinis DNR. Ir čia kvietimas pagalvoti kiekvienam mūsų – kiek nuoširdi ir tikra mūsų kampanijų komunikacija apie tvarumą? Kad nebūtų taip, jog visą verslą varo iškastinis kuras, o mes savo tvarumo ataskaitose ir kampanijose kalbame apie tai, kad biure atsisakėme popieriaus“.
Reklama – ir pramoga
Tuo tarpu „15min group“ rinkodaros vadovas Vaidotas Valantiejus reklamos ir marketingo atstovams priminė, jog reklama yra ir pramoga. Jis pristatė pavyzdžius, kaip pramoginio pasaulio kontekstą galima išnaudoti prekės ženklo komunikacijoje. „Pramogų pasaulis gali kurti bendruomenes, kurias pasitelkus galima pasiekti iš tiesų gerų rezultatų“, – pasakojo „15min group“ rinkodaros vadovas.