Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„TikTok“ įsipareigojo suteikti 250 mln. JAV dolerių paramą kovoje su COVID-19

Sparčiai populiarėjanti mobiliųjų vaizdo įrašų platforma „TikTok“ ketvirtadienį pažadėjo skirti 250 mln. JAV dolerių kovai su koronaviruso pandemija visame pasaulyje. Kinijos įmonė, kurią JAV pareigūnai ir įstatymų leidėjai kritikuoja dėl galimo pavojaus saugumui, teigė, kad lėšos bus skirtos „pirmosiose fronto linijose atsidūrusiems medicinos darbuotojams, švietėjams ir vietos bendruomenėms, kurias stipriai paveikė pasaulinė krizė“.
Programėlė „TikTok“
Programėlė „TikTok“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Apie panašias priemones jau yra paskelbusios ir kitos technologijų įmonės, įskaitant „Google“, „Facebook“ ir „Netflix“, taip pat „Microsoft“, „Amazon“ bei „Twitter“.

„Esame pasirengę atlikti savo vaidmenį visame pasaulyje, stiprinant ir teikiant savitarpio paramą“, – pranešime teigė „TikTok“ prezidentas Alexas Zhu.

„Norime sustiprinti visos mūsų bendruomenės galimybes ir paversti jas konkrečia parama tiems, kuriuos labiausiai paveikė ši krizė“, – pridūrė bendrovė.

„TikTok“ pranešė, kad 150 mln. JAV dolerių bus skirta medicinos personalui, reikmenims ir sveikatos priežiūros darbuotojams kylančių problemų sprendimui per JAV ligų kontrolės centrus, Pasaulio sveikatos organizaciją ir agentūras, skirstančias pagalbą sunkiai nukentėjusiose šalyse, įskaitant Indiją, Indoneziją, Italiją ir Pietų Korėją.

Dar 40 mln. JAV dolerių bus paaukota „organizacijoms, kurios padeda įvairioms „TikTok“ vartotojų bendruomenes atstovaujančioms grupėms, įskaitant muzikantus, menininkus, slaugytojus, pedagogus ir šeimas, kurios susibūrė mūsų platformoje“, – pažymėjo A.Zhu.

Taip pat „TikTok“ skirs 10 mln. JAV dolerių savo „bendruomenių paramos fondui“, o dalis paramos atiteks menininkams, dainų autoriams ir muzikos profesionalams, nukentėjusiems dėl atšauktų pasirodymų ir koncertų.

Tuo metu 50 mln. JAV dolerių bus skirti „kūrybinio mokymosi fondui“ paremti nuotolinį mokymąsi visame pasaulyje.

„TikTok pastaraisiais mėnesiais tapo viena iš plačiausiai naudojamų socialinių platformų ir pandemijos metu sulaukė vartotojų susidomėjimo augimo.

Pasak analitinės svetainės „SensorTower“, Kinijos technologijų bendrovei „ByteDance“ priklausanti programėlė kovo mėnesį buvo atsisiųsta 65 mln. kartų.

Visgi JAV Federalinis tyrimų biuras, Teisingumo ir Vidaus saugumo departamentų pareigūnai perspėjo, kad dalijimosi vaizdo įrašais programa gali tapti dar viena Kinijos žvalgybos tarnybų pasitelkta priemone.

Savo ruožtu „TikTok“ paneigė bet kokius ryšius su Kinijos vyriausybe.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų