Bendrovės neatskleidė finansinių sutarties sąlygų, pagal kurias „TikTok“ platformoje bus leidžiama naudoti „Sony“ priklausančios muzikos klipus.
Socialinės žiniasklaidos platformos ir muzikos įmonės diskutuoja dėl honorarų, kurie turėtų būti mokami atlikėjams, kai jų darbai naudojami platinamuose vaizdo įrašuose.
„Džiaugiamės galėdami sudaryti šį susitarimą su „Sony Music“ ir galimybe bendradarbiauti, kad sujungtume neįtikėtiną „Sony“ atlikėjų sąrašą JAV ir visame pasaulyje su nauja auditorija ir išnaudotume „TikTok“ potencialą“, – pažymėjo „TikTok“ pasaulis muzikos vadovas Ole Obermannas.
„Ypač šiuo metu, kai atlikėjų bendruomenei kyla iššūkių ieškoti naujų būdų, kaip pasiekti savo gerbėjus, esame pasirengę dirbti kartu, kad tai padarytume“, – pridūrė jis.
„TikTok“ ir „Sony“ taip pat pranešė ketinančios kartu reklamuoti atlikėjus ir padėti jiems pritraukti auditoriją platformoje, nes pandemija stabdė tiesioginius koncertus.