Administravimas yra būdas Jungtinėje Karalystėje įmonėms restruktūrizuotis, o ne iš karto būti likviduojamoms, kai jos negali sumokėti savo skolų.
Bankroto procedūrų specialistai „Teneo“ bus paskirti administratoriais, o kai kurie „nepagrindiniai“ darbuotojai bus atleisti iš darbo, nurodo BBC.
Tačiau bendrovės valdyba teigė, kad mato būdą keturioms laivų statykloms tęsti veiklą su naujais savininkais.
Pagrindinė „Harland and Wolff“ laivų statykla yra Belfaste, geriausiai žinomame dėl žymiojo laivo „Titanikas“ statybų, o kitos laivų statyklos veikia Anglijos mieste Apldore bei Škotijos miestuose Metile ir Arniše, nurodo BBC.
Bendrovė teigė, kad administravimo procesas apsiribos kontroliuojančiąja bendrove „Harland & Wolff Group Holdings plc“, o laivų statyklas valdančios bendrovės turėtų tęsti veiklą.
Tačiau akcininkų investicijų į verslą vertė bus visiškai sunaikinta, nurodo BBC.
„Harland & Wolff“ pirmadienį pranešė, kad paskyrė finansų patarėjus, kurie ieško potencialių investuotojų arba verslo pirkėjų. Keletas interesantų jau išreiškė susidomėjimą kai kuriomis arba visomis grupės veiklos sritimis, rašo „Sky News“.
Kompanija įkurta 1861 m. ir yra geriausiai žinoma dėl laivų statybos kompanijai „White Star Line“, įskaitant „Olympic" klasės trijulę – „Olimpiką" (RMS Olympic), „Titaniką“ (RMS Titanic) ir "Britaniką" (HMHS Britannic).
Tačiau šlovingiausios jos dienos jau seniai praeityje. 1977 m. dėl finansinių sunkumų ji buvo nacionalizuota, o vėliau 1989 m. vėl privatizuota. „Harland & Wolff“ ilgus metus kentė dėl didelės kitų statyklų konkurencijos, ypač iš Azijos.