Šiuo metu vidutinio amžiaus gyventojai sudaro 41 proc. reguliarių interneto vartotojų šalyje, 15-29 metų asmenys – 42 proc., o vyresni žmonės – 17 proc.
65 proc. vidutinio amžiaus šalies gyventojų internetu naudojasi kiekvieną dieną – dešimtadaliu daugiau nei 2014 metais. Kiekvieną dieną internete naršo 89 proc. 15-29 metų Lietuvos gyventojų ir ketvirtadalis 50-74 metų amžiaus lietuvių.
Išmaniųjų telefonų naudotojų skaičius vidutinio amžiaus gyventojų grupėje per metus išaugo 13, o bent kartą per dieną mobilųjį internetą naudojančiųjų skaičius išaugo 16 proc. punktų.
30-49 metų amžiaus grupei priklausančių reguliarių interneto vartotojų gausėjimą ir neišvengiamą tapimą dauguma lemia vis platesnis mobiliųjų įrenginių naudojimas.
Išmaniųjų telefonų naudotojų skaičius vidutinio amžiaus gyventojų grupėje per metus išaugo 13, o bent kartą per dieną mobilųjį internetą naudojančiųjų skaičius išaugo 16 proc. punktų.
Iš viso išmaniaisiais telefonais besinaudojančių gyventojų dalis Lietuvoje nuo 2014 m. išaugo 8, o bent kartą per dieną mobilųjį internetą naudojančių – 12 proc. punktų.
„Internetu kasdien besinaudojančių vidutinio amžiaus gyventojų dalis kiekvienais metais didėja. Nebegalima sakyti, kad aktyviausi interneto naudotojai yra tik jaunimas. Tai reiškia, kad internete jau galima plačiai pasiekti bent kelias skirtingas amžiaus grupes. Tą turėtų išnaudoti ir reklamos kūrėjai bei užsakovai.
Tiek jaunesni, tiek vyresni interneto vartotojai lankosi panašiuose kanaluose, tačiau tai, kas jiems aktualu, įdomu ir atrodo patikima, skiriasi, todėl reklamos kūrėjai ir užsakovai turėtų pamąstyti, kas ir kaip kiekvienai tikslinei grupei skirtoje reklamoje turėtų būti vaizduojama ir sakoma“, – sako TNS LT Media departamento projektų vadovas Darius Rinkūnas.
Tyrimas taip pat parodė, kad skirtingų amžiaus grupių elgesys ir nuostatos internete skiriasi. 15-29 metų amžiaus žmonės labiau linkę reikšti nuomonę apie produktus bei paslaugas internete ir patys labiau pasitiki kitų žmonių atsiliepimais.
Tuo tarpu 30-49 metų amžiaus interneto vartotojai priešingai – mažiau pasitiki kitų vartotojų atsiliepimais bei rekomendacijomis internete ir didesnę reikšmę teikia oficialioms prekių ar paslaugų tiekėjų svetainėms, apžvalgų tinklalapiams, gerai žinomų asmenybių bei ekspertų komentarams.