TNS LT: per 7 mėnesius labiausiai išaugo skalbimo priemonių reklamos išlaidos

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 m. sausio-liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 6,5 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Šiemet augo interneto, lauko video, TV bei reklamos žurnaluose ir radijo eteryje apimtys.
Skalbiniai
Per septynis šių metų mėnesius labiausiai – net 122 proc. – išaugo gross išlaidos skalbimo priemonių reklamai. / Fotolia nuotr.
Temos: 1 Reklama

Per septynis šių metų mėnesius labiausiai – net 122 proc. – išaugo gross išlaidos skalbimo priemonių reklamai. Šiemet sausio-liepos mėnesiais taip pat 103 proc. didėjo saldumynų ir konditerijos gaminių, 97 proc. – maltos kavos bei kavos pupelių reklamos biudžetai.

Ženkliai nuo metų pradžios smuko smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovių išlaidos reklamai. Per septynis pirmuosius metų mėnesius šie užsakovai reklamai išleido 65 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Taip pat sausio-liepos mėnesiais traukėsi gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (31 proc.) bei alaus (28 proc.) reklamą.

„Labiausiai – pustrečio karto – reklamos biudžetus šiemet didino „Benu“ vaistinių tinklas ir saldumynų, užkandžių bei gaiviųjų gėrimų gamintoja „Mondelez International“. Du kartus, lyginant su praėjusiais metais, išaugo ir traškučių bei gaiviųjų gėrimų gamintojo „Pepsico“ išlaidos reklamai.

Per septynis šių metų mėnesius gross investicijas reklamai labiausiai mažino smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės „Provident finansai“ (60 proc.), „Minibank“ (50,5 proc.), taip pat prekybos tinklą „Moki-Veži“ valdanti bendrovė „Makveža“ (29 proc.)“, – tpranešime cituojama TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

2016 m. sausio-liepos mėnesiais, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendra TV reklamos trukmė paaugo 7,2 proc. Per pirmus septynis šių metų mėnesius televizijos eteryje iš viso buvo buvo parodyti 958 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys šiemet smuko 10,2 proc. Reklamos laikraščiuose plotai sumažėjo 17,4 proc., o iš viso jie sudarė 5,05 mln. kv. cm. Tuo metu žurnaluose reklamos plotai augo 2 proc. ir siekė 3,7 mln. kv. cm.

Radijo eteryje šiemet sausio-liepos mėnesiais nuskambėjo beveik 4,2 mln. sekundžių reklamos – 0,1 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Gross išlaidos banerinei interneto reklamai per pirmuosius septynis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, didėjo 18,6 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų pirmuosius septynis mėnesius, mažėjo 4,1 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose šiemet buvo eksponuojama 19,9 tūkst. kv. m reklamos.

Lauko video reklamos ekranuose šių metų sausio-liepos mėnesiais buvo parodyta 2,7 mln. sekundžių reklamos. Tai yra 11 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų per septynis šių metų mėnesius buvo užklijuota beveik 21 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su to paties praėjusių metų laikotarpio duomenimis, fillboard reklamos kiekis smuktelėjo 0,5 proc.

Vidaus TV reklamos apimtys, lyginant septynis pirmuosius mėnesius pernai ir šiemet, mažėjo 20,7 proc.

Kino reklamos apimtys šiemet mažėjo 3,6 proc. Iš viso per septynis šių metų mėnesius prieš kino filmus buvo parodyti 237 tūkst. reklaminių klipų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis