„Analizuojant atskirų žiniasklaidos kanalų reklamos duomenis, matomi ryškesni skirtumai, tačiau bendra reklamos apimčių augimo tendencija labai panaši į pokytį, kuris buvo fiksuotas 2014 bei 2013 metais. Tuomet reklamos apimtys atitinkamai augo 5,3 ir 3,8 procento.
Lyginant trejų pastarųjų metų reklamos duomenis, stabiliai augo televizijos ir radijo reklamos laikas, kino reklamos kiekis, mažėjo reklamos plotai spaudoje“, – pranešime spaudai teigė „TNS LT“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Pernai pustrečio karto išaugo socialinės reklamos apimtys, aktyviausiai buvo reklamuojama „Saugaus eismo akcija“, projektas „Nepralošk savo gyvenimo“ ir sveikos gyvensenos programa „Sultys ir glotnučiai“. Dvigubai išaugo mobiliojo interneto, pusantro karto – čiužinių reklamos išlaidos.