„Toblerone“ šokolado gamintojui teks pašalinti Materhorno kalno vaizdą nuo pakuotės

JAV įmonė „Mondelez“ bus priversta pašalinti nuo šokolado „Toblerone“ pakuočių Materhorno viršukalnės vaizdą, nes dalį gamybos perkels iš Šveicarijos į Slovakiją, rašo BBC. Nuo 2017 metų Šveicarijoje galioja griežtos „šveicariškumo“ taisyklės, pagal kurias nacionaliniai simboliai gali būti naudojami reklamuojant tik tuos pieno produktus, kurie išskirtinamai gaminami šioje šalyje.
Toblerone
Toblerone / Scanpix/Getty Images via AFP

Ant piramidės formos šokolado plytelės matomas 4478 m aukščio Alpių viršukalnės Materhorno atvaizdas bus pakeistas bendresne viršūne.

Nuo 2017 metų Šveicarijoje galioja griežtos taisyklės dėl „šveicariškumo“, kuriose teigiama, kad nacionaliniai simboliai gali būti naudojami reklamuojant tik tuos iš pieno gaminamus produktus, kurie gaminami išskirtinai Šveicarijoje. Kitiems neapdorotiems maisto produktams ši riba yra ne mažesnė kaip 80 proc.

BBC pateiktame pareiškime „Mondelez“ teigė, kad dalį gamybos perkelia už šalies ribų, kad „reaguotų į didėjančią paklausą visame pasaulyje ir augintų “Toblerone„ prekės ženklą ateičiai“.

Įmonė komentare atskleidė, kad naujoje pakuotėje bus naudojamas „išskirtinis naujas “Toblerone„ šriftas ir logotipas bei įkūrėjo Toblerio parašas“.

Kalno formos šokoladas „Toblerone“, gaminamas iš šveicariško pieno su medumi ir migdolų riešutais. Pirmą kartą jis pradėtas pardavinėti 1908 m. Šveicarijos sostinėje Berne.

Tačiau ant šokolado pakuotės Materhorno siluetas atsirado tik 1970 m. – prieš tai ant jos buvo pavaizduotas Berno lokys ir erelis, rašoma „Toblerone“ interneto svetainėje.

Bendrovė „Mondelez“ teigė, kad Bernas yra „svarbi mūsų istorijos dalis ir tokia išliks ateityje“.

2016 m. „Toblerone“ susilaukė kritikos, nes, siekdama sumažinti išlaidas, pakeitė šokoladinio batonėlio dizainą, kad išskirtiniai trikampio formos gabaliukai būtų išdėstyti didesniais atstumais. Po dvejų metų sugrįžo prie pradinės formos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis