„Surinkus, pavyzdžiui, raktinį žodį „Tokvila“, tarp mokamų paieškos pozicijų atsirasdavo tokia aktyvi nuoroda: „Tokvila-Mototoja.lt“, – tvirtino „Tokvilos“ valdybos pirmininkas Petras Ignotas.
Anot jo, internetas yra svarbus prekiaujant automobiliais ir teikiant kitas su tuo susijusias paslaugas, todėl tokie klaidinantys paieškos rezultatai daro įtakos klientams.
„Mototojos“ vadovas Edmundas Poviliauskas neslėpė, kad reklamoje iš tiesų panaudojo įvairiausias konkurentų pavadinimo versijas. Tačiau, pasak jo, automobilių salonas apie tai nežinojo – esą raktinius žodžius savo nuožiūra parinko reklamą kūrusi įmonė. Jis tvirtino pats sustabdęs reklamos naudojimą, vos tik sužinojo apie konkurentų priekaištus.
Šiuo metu byloje jau yra ne tik „Tokvilos“ pateiktas ieškinys prieš „Mototoją“, bet ir priešieškinys, kuriame ieškovas ir atsakovas susikeitė vietomis.