Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Topo centras“ atšaukė dėl klaidos suteiktas „per dideles“ nuolaidas daugiau nei 100 klientų

Penktadienį „Topo centre“ vyko naktinis išpardavimas – skelbtos nuolaidos iki 40 proc. Akcijų suvilioti klientai įsigijo įvairios kompiuterinės technikos. Tačiau pirmadienį jie sužinojo, kad nuolaidos atšaukiamos ir jų pirkiniai kainuos gerokai brangiau. „Topo centras“ atsiprašo klientų ir aiškina, kad įvyko sisteminė klaida.
Prekybos centras „Topo centras“
Prekybos centras „Topo centras“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
„Topo centro“ reklama
„Topo centro“ reklama

„Pasinaudojau puikiu pasiūlymu ir nusipirkau „Kindle“ su nuolaida. Net du vienetus, nes galvojau, kad turėsiu puikią kalėdinę dovaną artimam žmogui“, – pasakojo 15min.lt skaitytoja Sonata.

Tačiau pirmadienį ji sulaukė skambučio iš „Topo centro“. Sonatai buvo paaiškinta, kad įvyko žmogiška klaida ir bendrovė „Kindle“ gali parduoti tik su keturis kartus mažesne nuolaida.

TOPO CENTRAS klaidina vartotojus
TOPO CENTRAS

„Topo centro“ pasiūlymu taip pat pasinaudoti norėjo ir Saulius. Jis nusprendė su nuolaida įsigyti monitorių, kuris prieš tai kainavo 170 eurų (97 eurai su nuolaida).

„Pirmadienį sulaukiau skambučio iš „Topo centro“. Paskambinusi moteris man pasakė, kad įvyko klaida ir prekei buvo pritaikyta per didelė nuolaida. Tada pasiulė arba man sumokėti skirtumą, arba grąžinti pinigus“, – pasakojo Saulius, nusprendęs susigrąžinti pinigus.​

Suprasdami pirkėjų situaciją, per artimiausias dvi dienas visiems, įsigijusiems kompiuterinės technikos prekes internetu, išsiųsime dovanų kuponus, – sakė bendrovės atstovas.

Per didelė nuolaida buvo pritaikyta ir skaitytojui Jonui.

„Iš viso padariau keletą atskirų užsakymų, vieną iš jų apmokėjau iš karto, o dėl likusių nutariau dar pagalvoti, nes pirmojo užsakymo sąskaitoje radau nurodymą, jog ji turi būti apmokėta per 3 dienas“, – pasakojo Jonas, taip pat pirmadienį sulaukęs skambučio iš „Topo centro“.

Štai viena iš Jonui išrašytų sąskaitų, liudijanti apie didelę jam suteiktą nuolaidą:

Skaitytojo Jono nuotr./„Topo centro“ suteikta nuolaida
Skaitytojo Jono nuotr./„Topo centro“ suteikta nuolaida

„Sužinojau, kad jie negalės įvykdyti užsakymų dėl įsivėlusios klaidos. Per klaidą buvo pritaikyta per didelė nuolaida“, – pasakojo Jonas.

Darius pirko kompiuterį su 574 eurų nuolaida – sumokėjo už jį vos 674 eurus. Tačiau kompiuterio taip ir negavo, nes jam, kaip ir kitiems akcijos metu apsipirkinėjusiems klientams, nuolaida buvo atšaukta.

„Sekmadienio popietę sulaukiau skambučio. Ragelyje buvo moteriškas balsas, prisistatė kaip „Topo centro“ darbuotoja, pasiteiravo, ar tikrai pirkau minėtą kompiuterį. Gavusi teigiamą atsakymą, pašnekovė apgailestaudama pranešė, kad įsivėlė klaida ir todėl buvo pritaikyta per didelė nuolaida. Pateikė dvi galimybes – arba sutikti su 10 proc. nuolaida minėtai prekei, arba galimybę pasirinkti grąžinti pinigus“, – pasakojo pinigų grąžinimą pasirinkęs Darius.

Sistemos klaida

„Topo centro“ atstovas žiniasklaidai Žilvinas Kulvinskis 15min.lt aiškino, kad naktinio išpardavimo metu įvyko sistemos klaida, todėl daugiau nei šimtui pirkėjų, įsigijusių kompiuterinės technikos, buvo pritaikyta keliskart didesnė nuolaida už tą, kuri buvo reklamuojama.

Ž.Kulvinskis aiškino, kad sistemos klaida atsiliepė tik vienos prekių kategorijos – kompiuterinės technikos – pirkėjams.

„Branginame savo klientus, todėl su kiekvienu pirkėju susisiekėmė asmeniškai ir tarėmės dėl specialios nuolaidos pritaikymo ar alternatyvių prekių įsigijimo. Nemaža dalis pirkėjų tiesiog atsisakė pirkinių ir paprašė, kad įmonė grąžintų pinigus, jie buvo pervesti tą pačią dieną. Dėkojame visiems pirkėjams, geranoriškai bendravusiems ir supratusiems situaciją. Suprasdami pirkėjų situaciją, per artimiausias dvi dienas visiems, įsigijusiems kompiuterinės technikos prekes internetu, išsiųsime dovanų kuponus“, – 15min.lt sakė Ž.Kulvinskis.

Jis užtikrino, kad neteisingos nuolaidos yra tik nesusipratimas: „Net ir labiausiai gerbiamos pasaulinės įmonės padaro klaidų ir mūsų įmonė – ne išimtis. Todėl dar kartą atsiprašome visų pirkėjų, dėkojame už supratimą ir kantrybę.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?