Lietuvos rinka pasirodė per maža tarptautinio tinklo vystymui, ji yra užpildyta ir vystosi labai lėtais tempai, - teigė A.Rusteika.
Pasak įmonės atstovų, šis sprendimas priimtas apžvelgus situaciją mažmeninės prekybos sektoriuje: „Lietuvos rinka pasirodė per maža tarptautinio tinklo vystymui, ji yra užpildyta ir vystosi labai lėtais tempais. Tik 2014-ųjų pabaigoje „TC prekyba” pasiekė 2008-ųjų apyvartą.“, – teigia bendrovės „Topo grupė“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika.
„Rinkoje jau yra keletas stiprių žaidėjų, tame tarpe ir „Topo centras“. Dabar gausu įvairiausių prekių ir pasiūlymų, todėl mūsų klientų poreikiai pilnai patenkinti. Be to, praktiškai nestatomi nauji prekybos centrai, todėl naujam tinklui sėkmingai plėstis yra labai sudėtinga“, – sako A.Rusteika.
Prekybos tinklo „Topo centras“ sujungimas su europietišku prekybos tinklu, tikimasi, užtikrins ne tik veiklos efektyvumą, bet ir sustiprins „Topo centras“, kaip rinkos lyderio pozicijas.
„Euronics“ tinklas Europoje atstovaujamas 31 šalyje ir šiuo metu jungia 6 tūkst. buitine technika ir elektronika prekiaujančių kompanijų, kuriose dirba apie 50 tūkst. žmonių. Pagal 2013 metų „Euronics“ apyvartą, kuri sudaro 17,6 mlrd. EUR, tai antras Europoje ir trečias pasaulyje tinklas, po, „Best Buy“ ir „Media-Saturn“.
„Topo centras“ bendradarbiavimą su „Euronics“ tinklu pradėjo 2010 metais. Lietuvoje veikia 26 „Topo centras“ ir 8 „Euronics” tinklo parduotuvės. Netrukus, „Euronics“ parduotuvių vietose duris atvers atnaujintos ir modernios „Topo centras“ parduotuvės.