Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Topo centras“ pereina prie elektroninių etikečių

Elektronikos ir buitinės technikos prekybos tinklo „Topo centras“ šių metų biudžete investicijoms į elektronines kainų etiketes numatyta solidi suma. Pirma šių etikečių partija pasiekė tinklo parduotuvę Vilniuje, Ukmergės gatvėje, rašo „Verslo žinios“.
Lietuvoje atidaryta pirmoji „Apple Shop“
„Topo centras“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tiesa, kol kas šią naujovę galima pamatyti tik prie tam tikrų prekių grupių, kurių kainos keičiasi dažniausiai: išmaniųjų telefonų, belaidžių kolonėlių, ausinių ir išmaniųjų laikrodžių. Šiuo metu toje parduotuvėje iš viso elektroninėmis kainų etiketėmis pažymėta 500 prekių.

„Šis projektas yra prekybos tinklo atsinaujinimo dalis, apie jį informuosime per artimiausius mėnesius. Po šio elektroninių etikečių bandymo skaičiuosime ir spręsime apie tolesnį jo plėtros mastą, tačiau tiek šiam projektui, tiek kitiems projektams, skirtiems parduotuvėms atnaujinti, šiais metais numatytos žymios investicijos“, – sako „Topo grupės" rinkodaros projektų vadovas Žilvinas Kulvinskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai