Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Topo centras“ pereina prie elektroninių etikečių

Elektronikos ir buitinės technikos prekybos tinklo „Topo centras“ šių metų biudžete investicijoms į elektronines kainų etiketes numatyta solidi suma. Pirma šių etikečių partija pasiekė tinklo parduotuvę Vilniuje, Ukmergės gatvėje, rašo „Verslo žinios“.
Lietuvoje atidaryta pirmoji „Apple Shop“
„Topo centras“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tiesa, kol kas šią naujovę galima pamatyti tik prie tam tikrų prekių grupių, kurių kainos keičiasi dažniausiai: išmaniųjų telefonų, belaidžių kolonėlių, ausinių ir išmaniųjų laikrodžių. Šiuo metu toje parduotuvėje iš viso elektroninėmis kainų etiketėmis pažymėta 500 prekių.

„Šis projektas yra prekybos tinklo atsinaujinimo dalis, apie jį informuosime per artimiausius mėnesius. Po šio elektroninių etikečių bandymo skaičiuosime ir spręsime apie tolesnį jo plėtros mastą, tačiau tiek šiam projektui, tiek kitiems projektams, skirtiems parduotuvėms atnaujinti, šiais metais numatytos žymios investicijos“, – sako „Topo grupės" rinkodaros projektų vadovas Žilvinas Kulvinskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos