„Total“ rengiasi iš Londono iškelti dalį veiklos, bet tikina, jog tai daro ne dėl „Brexit“

Prancūzijos energetikos milžinė „Total“ rengiasi tam tikrą prekybos ir rinkodaros veiklą iš Londono perkelti į Paryžių ir Ženevą, bet tikina, jog tai bus padaryta ne dėl „Brexit“.
„Total“ būstinė Paryžiuje
„Total“ būstinė Paryžiuje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pasak bendrovės, toks sprendimas, kuris, pasak britų žiniasklaidos, turės įtakos 200 darbo vietų, buvo priimtas dėl to, kad „Total“ įsigijo „Engie“, kitos Prancūzijos energetikos bendrovės, suskystintų gamtinių dujų (SGD) portfelį.

„Total“ planuoja konsoliduoti savo SGD prekybos ir rinkodaros veiklą ir sujungti panašias verslo komandas, kurios šiuo metu yra išsiskaidžiusios keliose Europos vietovėse (Londone, Paryžiuje ir Ženevoje)“, – paaiškino bendrovė.

„Total“ Europos prekybos operacijos bus konsoliduotos Ženevoje – pirmaujančiame žemyno prekybos žaliavomis centre.“

Tuo tarpu bendrovės SGD rinkodaros veikla iš Londono bus perkelta į Paryžių ir sujungta su tokia pat veikla, kuri yra vykdoma Prancūzijos sostinėje.

„Brexit“ šiam projektui nedaro jokio poveikio“, – patikino bendrovė.

Artėjant kovo 29-ajai, kuomet Didžioji Britanija turi pasitraukti iš Europos Sąjungos (ES), apie savo veiklos perkėlimą iš Didžiosios Britanijos į žemyninę Europos dalį arba apie tokius planus pranešė dešimtys bendrovių.

Iki išstojimo likus vos kelioms savaitėms, Didžiosios Britanijos ministrė pirmininkė Theresa May vis dar stengiasi įtikinti parlamentą pritarti jos suderėtai „skyrybų“ sutarčiai, nes priešingu atveju šaliai iš Europos bloko teks pasitraukti be sutarties, o tai gali turėti skaudžių pasekmių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis