Pasaulinis mikroschemų – svarbių šiuolaikinių automobilių komponentų – trūkumas privertė daugelį automobilių gamintojų, įskaitant „Toyota“, sulėtinti arba net laikinai stabdyti gamybą.
Rugsėjo mėnesį Japonijos milžinė sumažino automobilių skaičių, kurį tikėjosi pagaminti per 2022 metų kovo mėnesį pasibaigsiančius finansinius metus, nuo 9,3 mln. iki 9 mln. vienetų.
Visgi antradienį bendrovė pažymėjo, kad kitą mėnesį planuojamas buferių gamyklos produkcijos apimčių mažinimas reiškia, jog mažai tikėtina, kad pavyks įgyvendinti ir pastarąjį tikslą.
„Dabartinė paklausa yra labai stipri, todėl siekėme didelio vasario mėnesio gamybos plano“, – sakoma „Toyota“ pranešime.
Visgi „dėl besitęsiančios puslaidininkių paklausos visose pramonės šakose poveikio“, bendrovė teigė sumažinusi savo vasario mėnesio pasaulinį gamybos tikslą iki maždaug 700 tūkst. vienetų
Tai yra maždaug 150 tūkst. mažiau automobilių nei planuota anksčiau.
„Atlikus peržiūrą, visų fiskalinių metų gamybos prognozė <...> gali būti mažesnė nei ankstesnė 9 mln. vienetų prognozė“, – teigiama pranešime.
Visgi ateinančio mėnesio tikslas vis dar yra didesnis nei 668 tūkst. „Toyota“ automobilių, pagamintų 2021 m. vasarį.
Tikslai yra susiję tik su „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių gamyba, o ne su kitais grupės prekių ženklais „Daihatsu“ ir „Hino“.
„Toyota“ pranešė, kad kitą mėnesį kelioms dienoms sustabdys 11 gamybos linijų aštuoniose iš 14 Japonijoje esančių gamyklų.
Bendrovė „nuoširdžiai atsiprašė savo klientų ir tiekėjų už įvairius nepatogumus, kuriuos gali sukelti šie pakeitimai“.