Triskart pelną pernai didinęs „Danske“ galutinai baigė banko verslą Lietuvoje

Viena didžiausių Šiaurės Europoje finansų grupių „Danske Bank“ galutinai užbaigė bankininkystės verslą Lietuvoje. Grupės antrojo šių metų ketvirčio ataskaitoje nurodoma, kad šių paslaugų portfelių likučių atsisakyta visiškai.
„Danske bank“
„Danske bank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Portfelių likučių Liuksemburge ir Lietuvoje visiškai atsisakyta, todėl veiklos išlaidos nuolat mažėja“, – teigiama ataskaitoje.

2021 metų lapkritį pranešta, kad beveik 40 mln. eurų vertės „Danske Bank“ verslo paskolų portfelį Lietuvoje perka bankas „Luminor“, o 2020-ųjų gegužę privačių klientų paskolų portfelį už 108 mln. eurų įsigijo Šiaulių bankas.

Audituotais duomenimis, grupė Lietuvoje pernai gavo 1,856 mlrd. Danijos kronų (apie 249 mln. eurų) pajamų – 9,7 proc. daugiau nei 2021 metais (1,692 mlrd. kronų, apie 227 mln. eurų) ir uždirbo 46 mln. kronų (apie 6,1 mln. eurų) pelno iki mokesčių – daugiau nei 3 kartus daugiau nei 2021 metais, kai pelnas siekė 150 mln. kronų (apie 20,1 mln. eurų).

„Danske Bank“ grupė pernai gavo 41,203 mlrd. Danijos kronų (apie 5,529 mlrd. eurų) pajamų – 3 proc. mažiau nei 2021 metais (42,58 mlrd. kronų, apie 5,71 mlrd. eurų), ji patyrė 5,068 mlrd. kronų (apie 680 mln. eurų) nuostolį, kai 2021 metais uždirbo 12,92 mlrd. kronų (apie 1,73 mlrd. eurų) grynojo pelno.

„Danske Bank“ technologijų ir paslaugų centre Vilniuje dabar dirba daugiau nei 4,4 tūkst. darbuotojų, pernai grupei į Lietuvą perkėlus dalį paslaugų verslo klientams ir finansų institucijoms, o jo padalinio „LC&I Lithuania“ darbuotojų skaičių pernai planuota padidinti nuo 120 iki maždaug 230.

Grupė veikia Baltijos ir Skandinavijos šalyse, Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Vokietijoje, Liuksemburge, Lenkijoje, JAV, Indijoje ir Kinijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis