„Frilux“ augo kartais, o ne procentais
„Keletą metų mes tiesiog vegetavome, o prasidėjus krizei – šovėme aukštyn. Kasmet augame ne procentais, o kartais. Bendrovę pradėjome nuo milijono eurų. Dabar jos vertė dvylika kartų didesnė“, – sako UAB „Frilux“ vadovas Rimantas Damanskis.
Šiandien bendrovės patalpose dirba 40 įrenginių. Didelė jų dalis – aukščiausios klasės. Būtent ES parama padėjo įsigyti gerus įrenginius vienu metu, o ne palengva.
Būtent ES parama padėjo įsigyti gerus įrenginius vienu metu, o ne palengva.
Daugybės klientų vardų R.Damanskis nemini – tokie susitarimai, tačiau nepavyko nuslėpti trijų, kurių firminiai ženklai puikavosi ant reklaminių stendų: „L'Oreal“, „O.P.I“, „Revlon“. Šie plastikiniai stendai skirti produkcijos eksponavimui pardavimo salonuose ar parduotuvėse.
„Gaminame elektros, baldų komponentus ir plataus vartojimo daiktus. Daugelį dalykų galime pagaminti iki galutinio gaminio. Įvairias konstrukcijas mums sumontuoja gimininga bendrovė „Artilux“. „Led“ šviestuvus gaminame patys“, – atskleidė vadovas.
Kas didžiausias konkurentas? Lenkija. Ten daugybė žymiai didesnių bendrovių, tačiau Lietuva, anot R.Damanskio, turi ateitį.
„Lenkijos gamintojai mažiau moka už elektrą. Gal dėl to jie nesistengė investuoti į ekonomiškesnį procesą. Mes net savo saulės energijos jėgainę ant stogo įsirengėme, nusipirkome mažiau elektros naudojančius įrenginius. Per mėnesį išnaudojame elektros už 30 tūkst. eurų“, – atskleidė R.Damanskis.
„Frilux“ vadovas tvirtina, kad artimiausi metai Lietuvos ekonomikai bus patys sėkmingiausi: „Tik turėkime drąsos pasigirti, stiprinti savo įvaizdį. Daug pramonės jau grįžta iš Kinijos į Europą. Atėjo mūsų metas.“