Kitose šalyse ši platforma gerokai populiaresnė nei pas mus, tačiau lietuviai taip pat naudoja ją užsidirbti. Klaidinga manyti, kad „TikTokas“ – tik jaunuoliams skirta vieta su juokingais videovaizdeliais bei iššūkiais. Ja naudojasi ir savo sričių specialistai bei žmonės, kuriantys turinį apie konkrečią sritį.
Pastarieji, pasak socialinės medijos rinkodaros eksperto Karolio Rimkaus, „TikToką“ puikiai išnaudoja reklamoms, nes tam tikra sritimi besidomintys žmonės perka su ja susijusias prekes bei paslaugas. Tam, kad pradėtum kurti šiai platformai, nereikia specialios patirties ar brangios įrangos. Užtenka filmuojančio telefono bei idėjos. Specialistas papasakojo, kodėl „TikTokui“ nesvarbus sekėjų skaičius, kaip lengviausia užsidirbti bei tapti populiariam.