Turizmo operatorei TUI pavyko sumažinti ketvirčio nuostolius

Didžiausia pasaulyje turizmo operatorė TUI trečiadienį pranešė, kad jos gaunamų užsakymų lygis artėja prie ikipandeminio lygio, o kelionių organizatorei pavyko sumažinti ketvirčio nuostolius.
„TUI“
„TUI“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.
Temos: 3 TUI Verslas Turizmas

Balandžio–birželio mėnesiais grupė patyrė 356,7 mln. eurų (364,4 mln. JAV dolerių) grynąjį nuostolį.

2021 metais analogiško laikotarpio nuostoliai siekė 934,8 mln. eurų.

Ataskaitiniu laikotarpiu TUI paslaugomis pasinaudojo apie 5,1 mln. žmonių – 84 proc. daugiau nei praėjusių metų antrąjį ketvirtį.

Tuo pačiu metu grupės įplaukos išaugo iki 4,43 mlrd. eurų – „beveik septynis kartus“ viršydamos praėjusių metų antrojo ketvirčio rodiklį.

„Nors visas Europos oro kelionių sektorius ir toliau susiduria su iššūkiais, mes sėkmingai plėtėme savo verslą, smarkiai išaugus paklausai“, – sakoma naujojo TUI generalinio direktoriaus Sebastiano Ebelio pranešime.

Keliautojai pastaraisiais mėnesiais susidūrė su didžiuliu chaosu, kai per pandemiją personalą sumažinę oro uostai ne visada spėdavo laiku aptarnauti didelius keleivių srautus.

TUI fiksavo 75 mln. eurų papildomų išlaidų, susijusių su kelionių sutrikimais, „ypač JK“, pranešė grupė.

Nepaisant to, bendrovė tikėjosi „stiprios“ kelionių po Europą vasaros dėl didėjančios paklausos.

Jau dabar „užsakymai siekia 90 proc. 2019 metų vasarą fiksuoto lygio“, kai dar nebuvo prasidėjusi pandemija, o liepos ir rugpjūčio mėnesiais skaičiai bus dar geresni.

Poilsiautojai ir „toliau užsisako keliones likus mažiau laiko iki išvykimo ir tuo pačiu išleidžia daugiau pinigų kelionėms“, teigė TUI ir pažymėjo, kad mokamų kainų vidurkis buvo „labai aukšto lygio“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis