„Twitter“ būstinės daiktų aukcione logotipo paukščio statula parduota už 100 000 dolerių

Už socialinio tinklo „Twitter“ logotipo – paukščio – statulą trečiadienį buvo sumokėta 100 000 JAV dolerių (92,51 tūkst. eurų), Elonui Muskui aukcione pardavinėjus baldus, dekoracijas, virtuvės įrangą ir kitus daiktus iš technologijų įmonės būstinės San Fransisko centre.
„Twitter“ logotipas
„Twitter“ logotipas / „Scanpix“/AP nuotr.

Kiek ilgiau nei parą trukusiame internetiniame „Twitter“ korporacijos biuro turto pertekliaus aukcione taip pat buvo parduota 3 metrų aukščio neoninė „Twitter“ logotipo formos lempa, už kurią buvo pasiūlyta 40 000 JAV dolerių (36,98 tūkst. eurų), patvirtino aukcionų tarnyba „Heritage Global Partners“.

Tarp 631 siūlyto daikto buvo espreso kavos aparatų, ergonomiškų stalų, televizorių, dviračių įkrovimo stotelių, picų krosnelių ir dekoratyvinis „@“ ženklo formos vazonas.

Gruodį E.Muskas sakė, kad smarkiai sumažinus „Twitter“ išlaidas pavyko ištaisyti sunkią bendrovės finansinę padėtį, kai jis ėmėsi ieškoti naujo generalinio direktoriaus savo sunkumų patiriančiai socialinių tinklų platformai.

Tuo metu nenuspėjamasis milijardierius tiesioginių pokalbių forume teigė, kad be pakeitimų, įskaitant daugiau nei pusės „Twitter“ darbuotojų atleidimą, bendrovė būtų praradusi 3 mlrd. dolerių (2,77 mlrd. eurų) per metus.

E.Muskas sakė, kad platformoje, kurią įsigijo už 44 mlrd. dolerių (40,67 mlrd. eurų), „beprotiškai mažino išlaidas“.

Praėjus vos kelioms savaitėms po to, kai pradėjo valdyti „Twitter“, E.Muskas atleido maždaug pusę iš 7500 darbuotojų sukeldamas susirūpinimą, kad bendrovėje nepakanka darbuotojų, galinčių moderuoti turinį, ir išgąsdindamas vyriausybes bei reklamdavius.

E.Muskas teigė, kad jo strategija – gerokai sumažinti sąnaudas ir kartu didinti pajamas, o naujoji prenumeratos paslauga „Twitter Blue“ padės pasiekti šį tikslą.

Verslininko vadovaujamame „Twitter“ pastaruoju metu tvyro chaosas: buvo masiškai atleidžiami darbuotojai, grąžintos uždraustos paskyros ir suspenduotos Pietų Afrikoje gimusio milijardieriaus atžvilgiu kritiškai nusiteikusių žurnalistų paskyros.

E.Muskui perėmus bendrovę taip pat padaugėjo rasistinių ar neapykantą kurstančių tviterio žinučių, kurios sulaukė priežiūros institucijų dėmesio ir atbaidė didelius reklamuotojus – pagrindinį „Twitter“ pajamų šaltinį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis