„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Twitter“ derėjosi dėl „Clubhouse“ įsigijimo už 4 mlrd. JAV dolerių

Amerikiečių bendrovė „Twitter“, kuriai priklauso to paties pavadinimo socialinis tinklas, pastaraisiais mėnesiais vedė derybas dėl socialinio tinklo „Clubhouse“ įsigijimo, pranešė „Bloomberg“, remdamasi informuotais šaltiniais.
„Twitter“
„Twitter“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Agentūros teigimu, platforma „Clubhouse“, suteikianti galimybę vartotojams bendrauti realiuoju laiku virtualiuose kambariuose, galėjo būti įvertinta 4 mlrd. JAV dolerių.

Visgi derybos buvo nutrauktos dėl nežinomos priežasties.

„Twitter“ atsisakė pakomentuoti šią informaciją, o „Clubhouse“ atstovas neatsakė į „Bloomberg“ prašymą pakomentuoti.

Šios savaitės pradžioje naujienų agentūra pranešė, kad „Clubhouse“ derasi su investuotojais dėl lėšų pritraukimo, o socialinio tinklo vertė pritraukiant investicijas gali būti įvertinta maždaug 4 mlrd. JAV dolerių.

Vos prieš metus sukurtas socialinis tinklas jau sulaukė didelių įmonių dėmesio.

Kai kurios populiarios socialinės žiniasklaidos platformos, įskaitant „Twitter“ ir „Facebook“ pradėjo kurti panašias programas. „LinkedIn“ ir „Slack Technologies“, priklausančios „Microsoft“, taip pat kuria panašias funkcijas.

„Twitter Spaces“, potencialus „Clubhouse“ konkurentas, pasirodė 2020 metų pabaigoje, tačiau kol kas yra prieinamas tik beta versijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų