Agentūros teigimu, platforma „Clubhouse“, suteikianti galimybę vartotojams bendrauti realiuoju laiku virtualiuose kambariuose, galėjo būti įvertinta 4 mlrd. JAV dolerių.
Visgi derybos buvo nutrauktos dėl nežinomos priežasties.
„Twitter“ atsisakė pakomentuoti šią informaciją, o „Clubhouse“ atstovas neatsakė į „Bloomberg“ prašymą pakomentuoti.
Šios savaitės pradžioje naujienų agentūra pranešė, kad „Clubhouse“ derasi su investuotojais dėl lėšų pritraukimo, o socialinio tinklo vertė pritraukiant investicijas gali būti įvertinta maždaug 4 mlrd. JAV dolerių.
Vos prieš metus sukurtas socialinis tinklas jau sulaukė didelių įmonių dėmesio.
Kai kurios populiarios socialinės žiniasklaidos platformos, įskaitant „Twitter“ ir „Facebook“ pradėjo kurti panašias programas. „LinkedIn“ ir „Slack Technologies“, priklausančios „Microsoft“, taip pat kuria panašias funkcijas.
„Twitter Spaces“, potencialus „Clubhouse“ konkurentas, pasirodė 2020 metų pabaigoje, tačiau kol kas yra prieinamas tik beta versijoje.