Leidinio duomenimis, „Salesforce.com“ vadovas bando įtikinti investuotojus, kad būtent jo įmonė turi įsigyti „Twitter“.
Anksčiau taip pat buvo skelbta, kad „Twitter“ domisi kitos stambios aukštųjų technologijų įmonės, įskaitant „Google“ valdančią „Alphabet“. Tarp susidomėjusiųjų buvo minima ir žiniasklaidos milžinė „Walt Disney“.
Ekspertų skaičiavimais, pagal sandorio sąlygas „Twitter“ vertė galėtų viršyti 20 mlrd. JAV dolerių.
Šiuo metu „Twitter“ rinkos kapitalizacija sudaro apie 17 mlrd. JAV dolerių ir nuo rugsėjo mėnesio, kai pasklido kalbos apie tai, kad įmonė netrukus gali būti parduota, ji padidėjo daugiau kaip 4 mlrd. JAV dolerių. Tačiau palyginti su 2015 metų spalio pradžia, „Twitter“ akcijos yra gerokai atpigusios – tai visų pirma lėmė investuotojų abejonės dėl šio socialinio tinklo verslo perspektyvų, nes „Twitter“ atsilieka nuo konkurentų pagal įplaukas iš reklamos.
Per praėjusį ketvirtį „Twitter“ įplaukos padidėjo penktadaliu iki kiek daugiau nei 600 mln. JAV, o tinklo vartotojų skaičiaus augimas sulėtėjo iki 1 procento. Žiniasklaidoje buvo skelbta apie įmonės planus imtis atleidimų ir parduoti dalį turto.
Tačiau „Twitter“, turinti 300 mln. auditoriją, gali dominti įmones, kurios norėtų svaresnio vaidmens socialinių tinklų segmente. „Twitter“ bendravimui ir grįžtamajam ryšiui su klientais naudoja daugelis verslų.
2006 metais įkurta „Twitter“ 2013 metų lapkritį Niujorko vertybinių popierių biržoje (NYSE) surengė pradinį viešą akcijų platinimą (IPO), pritraukusi 1,8 mlrd. JAV dolerių. Įmonės kapitalizacija tuomet viršijo 14 mlrd. JAV dolerių.
Debesijos kompiuterijos paslaugas teikianti „Salesforce“ anksčiau bandė įsigyti „LinkedIn“, tačiau šį profesionalų socialinį tinklą už 26 mlrd. JAV dolerių šiemet galiausiai įsigijo „Microsoft“.
„Google“ taip pat yra ne kartą bandžiusi žengti į socialinių tinklų rinką.