„Twitter“ parduos monetizavimo sprendimų platformą „MoPub“ už 1 mlrd. JAV dolerių

„Twitter“ trečiadienį pranešė susitarusi parduoti monetizavimo sprendimų, skirtų mobiliųjų prietaisų programų leidėjams ir kūrėjams, platformą „MoPub“ už šiek tiek daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių grynaisiais.
„Twitter“ logotipas
„Twitter“ logotipas / ZUMAPRESS/Scanpix nuotr.

Lėšos, gautos iš „MoPub“ pardavimo Silicio slėnyje įsikūrusiai „AppLovin Corporation“, bus panaudotos kurti pajamas generuojančias „Twitter“ funkcijas.

„MoPub“ pardavimas yra susijęs su dėmesio koncentravimu į įvairias pagrindines sritis, mūsų išteklių nukreipimu ir spartesniu augimu“, –pranešime sakė „Twitter“ pajamų produkto vadovas Bruce'as Falckas.

„AppLovin“ yra mobiliųjų technologijų įmonė, teikianti paslaugas kūrėjams, norintiems siūlyti, tobulinti ir uždirbti iš programų kūrimo.

Pasak bendrovių, „Twitter“ valdoma „MoPub“ praėjusiais metais generavo apie 188 mln. JAV dolerių pajamas

„Twitter“ vadovas Jackas Dorsey siekia pirmenybę teikti naujų funkcijų pristatymui, pajamų generavimui bei laiko, kurį žmonės praleidžia platformoje, didinimui.

„MoPub“ pardavimas „rodo pasitikėjimą mūsų produktu“, – pažymėjo J. Dorsey.

„Twitter“ tikslas yra bent dvigubai padidinti bendras metines pajamas – nuo 3,7 mlrd. JAV dolerių pernai iki 7,5 mlrd. JAV dolerių šiais metais, pažymėjo vyriausiasis finansų pareigūnas Nedas Segalas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų