Tyrimas: „Amazon“ atėmė iš „Google“ vertingiausio pasaulyje prekės ženklo titulą

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Amazon“ aplenkė technologijų galiūnes „Apple“ ir „Google“ ir pelnė vertingiausio pasaulyje prekės ženklo titulą, parodė tarptautinės rinkos tyrimų agentūros „Kantar“ atliktas tyrimas.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Amazon“ prekės ženklo vertė per metus pašoko 52 proc. iki 315 mlrd. JAV dolerių, rašoma „Kantar“ paskelbtoje ataskaitoje apie vertingiausių šių metų prekių ženklų šimtuką („100 Top BrandZ“).

Palyginti su pernykščiu reitingu, „Amazon“ pakilo iš trečios į pirmą vietą, tuo tarpu „Google“ iš pirmos vietos nusileido į trečiąją, o „Apple“ liko antroje vietoje.

Į pirmą vietą „Amazon“ išsiveržė dėl svarbių įsigijimų, kokybiško klientų aptarnavimo ir į ateitį orientuoto pažangaus verslo modelio, pažymėjo „Kantar“.

„Išmanūs „Amazon“ įsigijimai, dėl kurių atsirado naujų įplaukų srautų, puikaus klientų aptarnavimo užtikrinimas ir bendrovės gebėjimas lenkti konkurentus siūlant įvairią produktų ir paslaugų ekosistemą, leido „Amazon“ nuolat spartinti savo prekės ženklo vertės augimą“, – pareiškė agentūra.

Didžiosios Britanijos reklamos grupei WPP priklausanti agentūra taip pat pridūrė, jog „beveik nematyti ženklų“, kad „Amazon“ augimas lėtėtų.

Pirmajame reitingo dešimtuke ir šiemet dominuoja JAV įmonės.

Antrą vietą užėmė „Apple“, kurios prekės ženklas įvertintas 309,5 mlrd. JAV dolerių, o trečioji vieta atiteko „Google“ (309 mlrd. JAV dolerių).

„Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr./„Apple“
„Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr./„Apple“

Ketvirtoji yra „Microsoft“ (251 mlrd. JAV dolerių), penktoji – „Visa“ (beveik 178 mlrd. JAV dolerių), o šeštoji – „Facebook“ (beveik 159 mlrd. JAV dolerių).

Tuo tarpu septintoje vietoje yra Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“, kuri pirmą kartą aplenkė „Tencent“ ir tapo vertingiausiu Kinijos prekės ženklu. „Alibaba“ reitinge per metus palypėjo dviem laipteliais, o jos prekės ženklo vertė išaugo iki 131,2 mlrd. JAV dolerių.

Kinijos interneto milžinė „Tencent“ per metus reitinge smuko trimis pozicijomis ir šiemet atsidūrė aštuntoje vietoje. Jos prekės ženklo vertė, „Kantar“ skaičiavimais, siekia 130,9 mlrd. JAV dolerių.

Į šių metų šimtuką pateko iš viso 23 Azijos bendrovės, įskaitant 15 Kinijos įmonių, tarp kurių yra ir telefonų gamintoja „Xiaomi“.

Vertingiausių pasaulio prekių ženklų reitingas sudaromas nuo 2006 metų. Prekių ženklų vertė apskaičiuojama remiantis finansiniais įmonių veiklos rezultatais ir viso pasaulio vartotojų atsiliepimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų