Tyrimas: daugiau nei pusė gyventojų domisi įmonių skaidrumu ir tvarumu

Daugiau nei pusė gyventojų rinkdamiesi prekes ar paslaugas domisi įmonių skaidrumu ir tvarumu, rodo naujausias tyrimas.
Paskola
Paskola / 123RF.com nuotr.

Skaidraus verslo iniciatyvos „Baltoji banga“ užsakymu gyventojų nuomonės apie šešėlį ir skaidrumą tyrimas parodė, kad skaidria įmonių veikla domisi 52 proc. apklaustųjų – 13 punktų daugiau nei 2021 metais.

Anot tyrimo, labiausiai įmonių skaidrumu domisi 18-29 metų gyventojai (63 proc.), mažiausiai – 60-74 metų respondentai (39 proc.). Daugiau dėmesio į įmonių skaidrumą rinkdamiesi prekes ir paslaugas kreipia didžiųjų miestų gyventojai (53–59 proc.), mažiau – miestelių (47 proc.). Įmonių skaidrumu visai nesidomi 10 proc. respondentų.

Tuo metu 63 proc. apklaustųjų pastebi, kad šešėlis turi įtakos jų gyvenimui.

Už skaidrios ir atsakingos įmonės produkciją daugiau linkę mokėti 66 proc. gyventojų – 10 punktų daugiau nei pernai.

„Baltoji banga“ pranešė, jog šiemet gyventojų požiūrio į įmonių skaidrumą įvertis išaugo iki 5,6 balo iš 10-ties – 0,9 balo daugiau nei pernai. Indeksas rodo, kokia dalis gyventojų ir kaip stipriai domisi įmonių skaidrumu ir atsakomybe.

„Baltosios bangos“ užsakymu tyrimą atliko bendrovė „Norstat“, balandį apklaususi 1 tūkst. gyventojų nuo 18 iki 74 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis