Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Prisma“

Tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ praėjusių metų paskutinįjį ketvirtį atliktas tyrimas parodė, kad Lietuvoje bendras prekybos tinklų aptarnavimo kokybės rodiklis yra aukščiausias Baltijos šalyse ir siekia 89,1 procento. Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, aptarnavimo kokybės lyderiu šalyje įvardintas prekybos tinklas „Prisma“, antra liko „Maxima“, trečioje vietoje – „Iki“.
„Prisma“ vežimėliai
„Prisma“ vežimėliai / „Prisma“ nuotr.

„Džiugina aukštas pirmųjų trijų geriausiai pasirodžiusių Lietuvos tinklų aptarnavimo kokybės rezultatas – jis yra gerokai aukštesnis už bendrą Baltijos ir bendrą Lietuvos aptarnavimo kokybės rodiklį“, – komentuoja „Dive Lietuva“ projektų vadovė Miglė Šlautkulienė.

Anot jos, „Prismai“ tapti aptarnavimo lydere labiausiai padėjo tai, kad šis tinklas lenkia kitus prekybos centrus kasos darbuotojų aptarnavimo kokybės lygiu. „Maximai“ aplenkti „Iki“ padėjo aukštesnis įvertinimas tokioje kategorijoje kaip aplinka, o aptarnavimo kultūra abiejuose tinkluose yra ganėtinai aukšta ir ryškiau nesiskiria.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?