Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

UAB „Bennet Distributors” atstovaujami vynų prekių ženklai – vėl geidžiamiausi pasaulyje

Didžiosios Britanijos žurnalo „Drinks International“ surengtoje apklausoje Concha y Toro trečius metus iš eilės pripažintas „Geidžiamiausiu Vyno Prekės Ženklu Pasaulyje“ (World‘s Most Admired Wine Brand). Antrąją vietą penkiasdešimties geidžiamiausiųjų sąraše vėl užėmė Torres, o į trečiąją pakilo Penfolds.
UAB „Bennet Distributors” atstovaujami vynų prekių ženklai – vėl geidžiamiausi pasaulyje.
UAB „Bennet Distributors” atstovaujami vynų prekių ženklai – vėl geidžiamiausi pasaulyje. / UAB „Bennet Distributors” nuotr.

š viso į šį garbingą sąrašą pateko net 7 vyno prekių ženklai, kuriuos Lietuvoje atstovauja UAB „Bennet distributors“:
1. Concha y Toro (Čilė)
2. Torres (Ispanija, Čilė, JAV)
3. Penfolds (Australija)
12. Vega Sicilia (Ispanija)
27. Delicato (JAV)
35. KWV (Pietų Afrikos Respublika)
36. Fetzer (JAV)

„Drinks International“, įkurtas 1969 m., yra vienintelis tarptautinis žurnalas, skirtas vynui, stipriesiems gėrimams ir alui. Vynus į sąrašą atrinko žymių vyno pasaulio žmonių – somelje, konsultantų, rašytojų, vyndarių, analitikų, pirkėjų – komisija. Nariai slaptai balsavo už jų nuomone geidžiamiausius vyno prekių ženklus, remdamiesi šiais pagrindiniais kriterijais:
Pastovi arba nuolat gerėjanti vyno kokybė
Sugebėjimas atspindėti savo regiono ar šalies stilių
Sugebėjimas tenkinti savo vartotojų norus ir atitikti skonį
Sėkmingas platinimo tinklas ir pakuotės dizainas
Patrauklumas plačios demografinės grupės tarpe

Pilną penkiasdešimties geidžiamiausių vyno prekių ženklų sąrašą galite rasti čia:

http://www.drinksint.com/files/Supplements/2012/Most_Admired_Combined_low_res_PDF_.pdf.

Pavadinimas
 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos