Pirmadienį abi žiniasklaidos kompanijos pasirašė tai patvirtinančią bendradarbiavimo sutartį.
Panašios vertybės
Kompleksinis sprendimas, apimantis tradicinius bei naujus žiniasklaidos kanalus, padės dar efektyviau planuoti reklamos kampanijas bei įgyvendinti novatoriškas komunikacijos idėjas, - sakė L.Blaževičiūtė.
„Šis susitarimas leis mūsų klientams pasiūlyti dar platesnį reklamos paslaugų paketą. Kompleksinis sprendimas, apimantis tradicinius bei naujus žiniasklaidos kanalus, padės dar efektyviau planuoti reklamos kampanijas bei įgyvendinti novatoriškas komunikacijos idėjas. Džiaugiamės, kad su partneriais mus sieja panašios vertybės bei siekis, kad rinka veiktų moderniai, etiškai, profesionaliai“, – sako UAB „TELE-3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
MTG šeimai priklauso žiūrimiausia televizija Lietuvoje TV3, taip pat televizijos kanalai TV6 ir TV8, televizija internete TV3Play, radijas „Power Hit Radio“ bei Viasat kanalų grupė.
Reklamą juose bus siūloma suderinti ir su tiksliniais BMG kanalais: interneto portaluose www.15min.lt, www.zmones.lt, www.plius.lt, www.autoplius.lt ir www.domoplius.lt, taip pat žurnaluose „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“.
Efektyvesni sprendimai
Kartu mes galėsime geriau patenkinti klientų poreikius bei lengviau siekti savo užsibrėžtų tikslų, – sakė T.Balžekas.
Pasak UAB „15 min“ generalinio direktoriaus Tomo Balžeko, „žiniasklaidos žaidėjų jėgų sujungimas yra natūralus rinkos vystymosi procesas“. „Kartu mes galėsime geriau patenkinti klientų poreikius bei lengviau siekti savo užsibrėžtų tikslų. Džiaugiuosi, kad susitarėme dirbti kartu su šiuolaikiška žiniasklaidos grupe MTG“, – sakė T.Balžekas.
MTG grupės kanalai Lietuvoje yra topų viršūnėse: TV3 televizija yra žiūrimiausia televizija mūsų šalyje, TV3Play – žinomiausia televizija internete. TV3 kartu su TV6 ir TV8 kanalais pritraukia daugiau nei ketvirtadalį visos TV auditorijos visose amžiaus grupėse. 2012 m. UAB „TELE-3“ pajamos siekė beveik 75 mln. litų.
BMG valdomi kanalai yra savo sričių lyderiai. Naujienų portalas 15min.lt yra Nr. 2 Lietuvoje, portalas autoplius.lt yra Nr.1 autosegmente, žurnalas „Žmonės“ – lyderis tarp savaitraščių. BMG kanalai internete per mėnesį sulaukia virš vieno milijono unikalių lankytojų, spaudoje – virš septynių šimtų tūkstančių skaitytojų. BMG grupės pajamos 2012 m. sudarė per 41 mln. litų.
Daugiau informacijos apie bendras žiniasklaidos bendrovių reklamos galimybes galima rasti internete: www.saleshouse.lt