„Uber“ grynieji nuostoliai 2021 metų trečiąjį ketvirtį išaugo, pajamos viršijo lūkesčius

„Uber“ grynieji nuostoliai 2021 metų trečiąjį ketvirtį išaugo, tačiau pajamos taip pat padidėjo, švelnėjant dėl COVID-19 įvestiems apribojimams.
„Uber“
„Uber“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.
Temos: 2 „Uber“ Verslas

Remiantis bendrovės pranešimu spaudai, grynieji nuostoliai liepos–rugsėjo mėnesiais siekė 2,42 mlrd. JAV dolerių, arba 1,28 JAV dolerių vienai akcijai, palyginti su 1,09 mlrd. JAV dolerių ,arba 0,62 JAV dolerių vienai akcijai per tą patį laikotarpį pernai.

Tuo pačiu metu 2 mlrd. JAV dolerių nuostoliai yra susiję su nurašymais dėl investicijų į Kinijos taksi operatorę „Didi Global“.

Tuo tarpu bendrovė paskelbė, kad koreguotasis pelnas, neįskaitant palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA) – pagrindinis „Uber“ pelningumo rodiklis – siekė 8 mln. JAV dolerių, palyginti su 625 mln. JAV dolerių nuostoliu tuo pačiu laikotarpiu pernai.

„FactSet“ apklausti analitikai vidutiniškai prognozavo neigiamą 38 mln. JAV dolerių EBITDA.

Pasak „Uber“ prognozės, šį ketvirtį EBITDA sieks 25–75 mln. JAV dolerių, nors analitikai tikisi 104 mln. JAV dolerių skaičiaus.

„Uber“ ketvirčio pajamos išaugo 72,6 proc. iki 4,85 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 2,81 mlrd. JAV dolerių prieš metus. „FactSet“ apklausti ekspertai prognozavo, kad šis skaičius vidutiniškai sieks 4,42 mlrd. JAV dolerių.

„Uber“ platformų vartotojų skaičius pastarąjį ketvirtį išaugo 40 proc. iki 109 mln. vartotojų.

Bendra bendrovės užsakymų apimtis padidėjo 57 proc. iki rekordinio 23,1 mlrd. JAV dolerių lygio (analitikų prognozių konsensusas numatė 23,3 mlrd. JAV dolerių).

Ketvirtadienį, paskelbus bendrovės ketvirčio rezultatus, jos akcijos atpigo 2 procentais. Bendrovės kapitalizacija nuo šių metų pradžios sumažėjo 11,2 proc. ir šiuo metu siekia 88,6 mlrd. JAV dolerių.

„Uber“ teikia paslaugas daugiau nei 900 miestų 70-yje šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų