Įmonės tikisi, kad jų teikiamos paslaugos galiausiai išsiplės į visą Japoniją.
Iki šiol „Uber“ veikla Japonijoje iš esmės apsiribojo bandomuoju projektu Avadžio saloje bei ribota maisto į namus pristatymo paslaugos „Uber Eats“ veikla kai kuriuose didžiuosiuose miestuose.
Nors Japonija yra trečia didžiausia pasaulio ekonomika bei svarbus aukštųjų technologijų centras, šalis stebėtinai atsargiai priima vadinamąją dalijimosi ekonomiką.
Pavyzdžiui, bendrovė „Airbnb“ susidūrė su įvairiais valdžios reguliavimais, kurie sudarė daugybę kliūčių jos veiklai.
„Uber“ bei kitos pavėžėjimų paslaugų įmonės savo nišą Japonijoje taip pat randa sunkiai, nes taksi paslaugų senbuviai labai nenoriai įsileidžia naujokus.