San Fransiske įsikūrusi bendrovė teigė, kad jos grynieji nuostoliai neseniai pasibaigusį ketvirtį sumažėjo iki 108 mln. JAV dolerių – prie šio rezultato prisidėjo ir autonominio vairavimo technologijų padalinio pardavimas už 1,6 mlrd. JAV dolerių. Prieš metus „Uber“ nuostoliai siekė kvapą gniaužiančią 2,9 mlrd. JAV dolerių sumą.
Bendras užsakymų skaičius išaugo 24 proc. iki 19,5 mlrd. JAV dolerių, o šį augimą paskatino spartus maisto pristatymo paslaugos „Uber Eats“ padalinio augimas.
Pavėžėjimo paslaugų užsakymai pasiekė 6,8 mlrd. JAV dolerių ir buvo 38 proc. mažesni nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Pasak finansų direktoriaus Nelsono Chai, „Uber“ užsakymų portfelis viršijo lūkesčius, o keleivių skaičius per ketvirtį ūgtelėjo.
„Uber“ pradeda judėti visu pajėgumu, nes vis daugiau vartotojų vėl važiuoja kartu su mumis bei toliau noriai naudojasi vis mūsų plečiama maisto pristatymo paslauga“, – pranešime apie pajamas teigė „Uber“ vadovas Dara Khosrowshahi.
Paskelbus duomenis, „Uber“ akcijos po prekybos valandų atpigo daugiau nei 4 procentais.
„Pagaliau kopdamas iš pandemijos krizės gelmių, „Uber“ verslas juda aiškiu atsigavimo keliu“, – pažymėjo „eMarketer“ analitikas Erikas Haggstromas.
Praėjusį mėnesį „Uber“ pranešė skirsianti 250 mln. JAV dolerių, kad prisiviliotų daugiau vairuotojų, kurie padėtų patenkinti augančią pavėžėjimo paslaugų paklausą.
Ši suma bus panaudota JAV esančių vairuotojų uždarbiui padidinti, kuris jau yra didesnis nei įprasta dėl mažesnės konkurencijos pavėžėjimo paslaugų srityje, teigė „Uber“.