Šis įsigijimas sustiprins „Uber“ pastangas diversifikuoti verslą, siekiant patenkinti augantį maisto pristatymo poreikį. Kiek anksčiau bendrovės mėginimas perimti JAV maisto pristatymo milžinę „GrubHub“ nepavyko.
„Uber“ ir „Postmates“ jau seniai mano, kad tokios platformos kaip mūsų gali pasiūlyti ne tik maisto pristatymo paslaugas, bet ir daug daugiau – jos gali tapti nepaprastai reikšminga vietos prekybos ir bendruomenių dalimi, kurios svarba ypač išauga krizių metu, pavyzdžiui, per COVID-19 krizę“, – teigė „Uber“ vadovas Dara Khosrowshahi.
D.Khosrowshahi analitikams pareiškė besitikintis, kad perėmimas „padės smarkiai padidinti efektyvumą ir sutaupyti išlaidų“ bei „vartotojams pasiūlyti platesnį pasirinkimą mažesnėmis kainomis“.
Jis pridūrė, kad susitarimas taip pat „nuties greitesnį kelią į pelningumą“.
Startuolis „Postmates“, užsiimantis maisto, bakalėjos ir kitų prekių pristatymu, bus integruotas į „Uber Eats“, kurios verslo apimtys padvigubėjo per pasaulinę sveikatos krizę.
Kiek anksčiau „Uber“ nepavyko perimti kitos maisto pristatymo bendrovės – „Grubhub“, kuri nepriėmė 6 mlrd. JAV dolerių pasiūlymo ir susijungė su bendrove „Just Eat Takeway“.