„Uber“ perka maisto pristatymo startuolį „Postmates“ už 2,65 mlrd. JAV dolerių

„Uber“ pirmadienį paskelbė perkanti maisto pristatymo startuolį „Postmates“ už 2,65 mlrd. JAV dolerių akcijomis.
„Uber“
„Uber“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Uber“ Maistas

Šis įsigijimas sustiprins „Uber“ pastangas diversifikuoti verslą, siekiant patenkinti augantį maisto pristatymo poreikį. Kiek anksčiau bendrovės mėginimas perimti JAV maisto pristatymo milžinę „GrubHub“ nepavyko.

„Uber“ ir „Postmates“ jau seniai mano, kad tokios platformos kaip mūsų gali pasiūlyti ne tik maisto pristatymo paslaugas, bet ir daug daugiau – jos gali tapti nepaprastai reikšminga vietos prekybos ir bendruomenių dalimi, kurios svarba ypač išauga krizių metu, pavyzdžiui, per COVID-19 krizę“, – teigė „Uber“ vadovas Dara Khosrowshahi.

D.Khosrowshahi analitikams pareiškė besitikintis, kad perėmimas „padės smarkiai padidinti efektyvumą ir sutaupyti išlaidų“ bei „vartotojams pasiūlyti platesnį pasirinkimą mažesnėmis kainomis“.

Jis pridūrė, kad susitarimas taip pat „nuties greitesnį kelią į pelningumą“.

Startuolis „Postmates“, užsiimantis maisto, bakalėjos ir kitų prekių pristatymu, bus integruotas į „Uber Eats“, kurios verslo apimtys padvigubėjo per pasaulinę sveikatos krizę.

Kiek anksčiau „Uber“ nepavyko perimti kitos maisto pristatymo bendrovės – „Grubhub“, kuri nepriėmė 6 mlrd. JAV dolerių pasiūlymo ir susijungė su bendrove „Just Eat Takeway“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų