„Uber“ pranešė apie 1,1 mlrd. JAV dolerių siekiantį antrojo ketvirčio pelną

„Uber“ trečiadienį pranešė apie antrojo ketvirčio pelną ir teigė, kad pandemijos sulėtėjęs pavėžėjimo verslas demonstruoja atsigavimo ženklus.
Uber
Uber / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Uber“ Pelnas

San Franciske įsikūrusi bendrovė pranešė apie 1,1 mlrd. JAV dolerių pelną antrąjį šių metų ketvirtį. Pajamos išaugo iki 3,9 mlrd. JAV dolerių ir buvo daugiau nei dvigubai didesnės nei tą patį praėjusių metų laikotarpį.

Į grynąsias šio ketvirčio pajamas įtraukta 1,4 mlrd. JAV dolerių suma susijusi su investicijų į Kinijos bendrovę „Didi“ perkainojimu, bei 272 mln. JAV dolerių vertės dalis autonominių technologijų įmonėje „Aurora“.

Pasak „Uber“ vadovo Daros Khosrowshahis, bendrovė padarė didelę pažangą susigrąžindama vairuotojus ir kurjerius.

Visgi didžiausias pajamas generavo maisto pristatymo paslaugos, įskaitant „Uber Eats“, o padalinys ir toliau pelnėsi iš tendencijų, įsivyravusių prasidėjus COVID-19 pandemijai, kai daugiau žmonių ėmė užsakinėti maistą į namus.

Bendrovės pajamos iš pavėžėjimo ir maisto pristatymo padalinių iš esmės padvigubėjo, o krovinių gabenimo platforma, leidžianti krovinių siuntėjams rasti reikiamų vairuotojų, generavo 65 proc, daugiau pajamų.

Liepos mėnesį „Uber“ paskelbė apie 2,25 mlrd. JAV dolerių vertės susitarimą dėl amerikiečių įmonės „Transplace“, kuri specializuojasi logistikos valdymo programinės įrangos kūrimo srityje, įsigijimo.

Sujungus Teksase įsikūrusią įmonę su „Uber“ vilkikų vairuotojų paieškos padaliniu „Uber Freight“ bus sukurtas didžiulis visapusiškas transporto ir logistikos tinklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis