San Franciske įsikūrusios bendrovės duomenimis, „Uber“ mobilumo padalinio pajamos sumažėjo 53 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, o „Uber Eats“ pajamos išaugo daugiau nei dvigubai.
Trečiojo ketvirčio nuostoliai buvo šiek tiek didesni nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Nepaisant netolygaus atsako į pandemiją ir didesnio ekonominio neapibrėžtumo, mūsų pasaulinė aprėptis, diversifikacija ir nenuilstamas komandos darbas leido pasiekti nuolat gerėjančių rezultatų“, – pranešime apie pajamas teigė bendrovės vadovas Dara Khosrowshahi.
Pavėžėjimo paslaugų poreikis tiesiogiai koreliuoja su ribojamosiomis priemonės miestuose, o „Uber“ mobilumo ir maisto pristatymo padaliniai yra pasirengę išnaudoti akimirką, kai bus grįžtama prie iki pandemijos buvusio gyvenimo būdo, pažymėjo D.Khosrowshahi.
Pasaulinė pandemija sutrukdė „Uber“ pastangoms siekti pelningumo, tačiau bendrovės vadovai teigė, kad išlieka nusiteikę optimistiškai.