Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Uber“ suklaidintiems keleiviams išskirs milijonus dolerių

Vežimo paslaugas teikianti bendrovė „Uber“ ketvirtadienį paskelbė išmokėsianti 28,5 mln. dolerių pagal du įmonei suklaidintų klientų iškeltus ieškinius. Juose skundžiamasi, kad bendrovė klaidino vartotojus dėl saugumo paslaugų ir su jomis susijusių mokesčių, rašo chicagotribune.com.
„Uber“
„Uber“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Taksi „Uber“

Įmonės atstovai federaliniam teisėjui San Franciske paskelbė norinti išmokėti kompensacijas beveik 25 mln. keleivių, pasinaudojusių „Uber“ paslaugomis JAV nuo 2013 m. sausio 1 d. iki 2016 m. sausio 31 d.

„Uber“ atstovai tikino, kad ir toliau investuos lėšas į naujų technologijų diegimą ir klientų aptarnavimo gerinimą tam, kad būtų užtikrintas saugumas.

Ieškiniai įmonei buvo iškelti už tai, kad klientai mokėjo iki 2,30 dolerio siekiantį vadinamąjį saugumo mokestį, pagal kurį įmonė turėjo imti vairuotojų pirštų atspaudus, tačiau to nedarė.

Dėl šios priežasties „Uber“ privalės šį mokestį pervadinti iš „saugaus vežimo mokesčio“ į „rezervavimo mokestį“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos