Sumas, kurias neva gali uždirbti „Uber“ vairuotojai, įmonė išpūsdavo beveik 20 JAV miestų, rašo leidinys „The Hill“.
„Uber“ svetainėje buvo skelbta, kad vidutinės metinės jos vairuotojų pajamos Niujorke viršijo 90 tūkst. JAV dolerių, o San Fransiske – 74 tūkst. JAV dolerių. O tikrosios 40 valandų per savaitę dirbusių vairuotojų pajamos buvo gerokai mažesnės – 29 tūkst. JAV dolerių Niujorke ir maždaug 21 tūkst. JAV dolerių San Fransiske.
Sumas, kurias neva gali uždirbti „Uber“ vairuotojai, įmonė išpūsdavo beveik 20 JAV miestų, rašo leidinys „The Hill“.
Be to, nuo 2015 metų sausio iki kovo mėnesio įmonė skelbimų svetainėje „Craigslist“ vairuotojams žadėjo didelį valandinį užmokestį, pavyzdžiui, 25 JAV dolerių per valandą Bostone ir 18 JAV dolerių per valandą Mineapolyje. Tačiau kaltinimus įmonei pareiškusi Federalinė prekybos komisija (FTC) išsiaiškino, kad „Uber“ nurodytas sumas JAV sugebėjo uždirbti vidutiniškai mažiau nei 30 proc. vairuotojų, o Bostone atitinkama vairuotojų dalis nesiekė 10 procentų.
Baudos, kurią sumokės „Uber“, lėšos bus panaudotos JAV nukentėjusių vairuotojų patirtai žalai atlyginti, pareiškė FTC.
„Uber“ sutiko kartu su JAV valdžia nuspręsti, kaip turėtų būti išmokėtos kompensacijos vairuotojams.
Įmonė neigia apgaudinėjusi vairuotojus, tačiau pažadėjo pagerinti savo darbo su vairuotojais politiką. Pagal susitarimo su FTC sąlygas nebuvo reikalauta, kad įmonė pripažintų kaltę.
Įvairūs ekspertai taip pat kritikuoja politiką, kurią „Uber“ taiko savo vairuotojams, praneša BBC.
Pavyzdžiui, nepriklausomų vairuotojų profsąjunga pažymi, kad tokios įmonės kaip „Uber“ išlaidų ir rizikos naštą perkelia vairuotojams ir mokesčių mokėtojams, nes, pavyzdžiui, neaprūpina darbuotojų sveikatos draudimu. Vairuotojams taip pat tenka dengti automobilio, degalų, remonto, draudimo ir kitas išlaidas.