Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Uber“ už būsimųjų vairuotojų klaidinimą dėl atlygio gavo baudą

„Uber“ sutiko sumokėti 20 mln. JAV dolerių, kad būtų panaikinti kaltinimai, jog pavėžėjimo paslaugų įmonė vairuotojams teikė klaidinančią informaciją apie jų būsimas pajamas ir automobilių pirkimo finansavimą.
„Uber“ programėlė
„Uber“ programėlė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sumas, kurias neva gali uždirbti „Uber“ vairuotojai, įmonė išpūsdavo beveik 20 JAV miestų, rašo leidinys „The Hill“.

„Uber“ svetainėje buvo skelbta, kad vidutinės metinės jos vairuotojų pajamos Niujorke viršijo 90 tūkst. JAV dolerių, o San Fransiske – 74 tūkst. JAV dolerių. O tikrosios 40 valandų per savaitę dirbusių vairuotojų pajamos buvo gerokai mažesnės – 29 tūkst. JAV dolerių Niujorke ir maždaug 21 tūkst. JAV dolerių San Fransiske.

Sumas, kurias neva gali uždirbti „Uber“ vairuotojai, įmonė išpūsdavo beveik 20 JAV miestų, rašo leidinys „The Hill“.

Be to, nuo 2015 metų sausio iki kovo mėnesio įmonė skelbimų svetainėje „Craigslist“ vairuotojams žadėjo didelį valandinį užmokestį, pavyzdžiui, 25 JAV dolerių per valandą Bostone ir 18 JAV dolerių per valandą Mineapolyje. Tačiau kaltinimus įmonei pareiškusi Federalinė prekybos komisija (FTC) išsiaiškino, kad „Uber“ nurodytas sumas JAV sugebėjo uždirbti vidutiniškai mažiau nei 30 proc. vairuotojų, o Bostone atitinkama vairuotojų dalis nesiekė 10 procentų.

Baudos, kurią sumokės „Uber“, lėšos bus panaudotos JAV nukentėjusių vairuotojų patirtai žalai atlyginti, pareiškė FTC.

„Uber“ sutiko kartu su JAV valdžia nuspręsti, kaip turėtų būti išmokėtos kompensacijos vairuotojams.

Įmonė neigia apgaudinėjusi vairuotojus, tačiau pažadėjo pagerinti savo darbo su vairuotojais politiką. Pagal susitarimo su FTC sąlygas nebuvo reikalauta, kad įmonė pripažintų kaltę.

Įvairūs ekspertai taip pat kritikuoja politiką, kurią „Uber“ taiko savo vairuotojams, praneša BBC.

Pavyzdžiui, nepriklausomų vairuotojų profsąjunga pažymi, kad tokios įmonės kaip „Uber“ išlaidų ir rizikos naštą perkelia vairuotojams ir mokesčių mokėtojams, nes, pavyzdžiui, neaprūpina darbuotojų sveikatos draudimu. Vairuotojams taip pat tenka dengti automobilio, degalų, remonto, draudimo ir kitas išlaidas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų