„Uber“ vairuotojai atskleidė labiausiai erzinančius keleivių poelgius, tarp jų – ir „žolės“ rūkymas

Kiekvieną dieną beveik 4 milijonų „Uber“ vairuotojų armija įvykdo daugiau kaip 16 milijonų keleivių pervežimų iš taško A į tašką B visame pasaulyje, rodo pačios įmonės pateikti skaičiai. Šie vairuotojai sutinka pačių įvairiausių keleivių – ir gerų, ir kiek blogesnių.
„Uber“
„Uber“ / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Uber“

Per pastaruosius pora mėnesių portalo „Business Insider“ žurnalistai pakalbino daugiau kaip dvidešimt „Uber“ vairuotojų, norėdami sužinoti jų patirtis su keleiviais, su kuriais vairuotojams yra tekę susidurti. Visi šie šie kalbinti vairuotojai kartu sudėjus yra įvykdę daugiau kaip 10 tūkst. pervežimų. Dėl vairuotojų privatumo „Business Insider“ skelbia tik vairuotojų vardus ir apytikslę jų darbo vietą, taip pat atrinktus pačius populiariausius jų atsakymus. Tad kokie gi keleivių poelgiai labiausiai erzina „Uber“ vairuotojus?

Valgymas automobilyje

Labiausiai erzinančių keleivių poelgių viršūnėje, žinoma, atsidūrė valgymas automobilyje, ypač, jei maisto kvapas itin „erzina“ nosį. Vairuotojams taip pat nepatinka net jei keleiviai kartu su savimi vežasi maistą išsinešimui.

„Net jei maistą keleiviai vežasi su savimi ir jį žada suvalgyti namuose, vėliau likęs kvapas automobilyje taip greitai neišsisklaido. Tai nėra labai didelė problema, tačiau, jei kvapas stiprus, tai tikrai erzina. Dar labiau tokie kvapai erzina, kai pats noriu valgyti“, – pasakoja Virdžinijos valstijoje dirbantis Michaelas.

Kita problema – trupiniai. Nė vienam vairuotojui nepatinka išlipus keleiviui, kuopti po jo paliktą netvarkingą automobilį.

„Žolės“ kvapas automobilyje

„Scanpix“ nuotr./„Uber“
„Scanpix“ nuotr./„Uber“

Kaip kur kas rimtesnę problemą, vairuotojai įvardija keleivius, kurie prieš pat sėsdami į automobilį nusprendžia parūkyti „žolės“. Anot vairuotojų, apsirūkę keleiviai jiems gali sukelti itin didelių bėdų.

„Jei keleivis smirdi „žole“, prieš paimdamas kitą žmogų, aš turiu gerai pravėdinti automobilį. Tai darau, kad neturėčiau rimtesnių problemų. Kitas į automobilį įsėdęs žmogus gali pasiskųsti ar manyti, kad aš pats vairuoju „žolės“ apsirūkęs“, – tikino Los Andžele važinėjantis Mahmoudas.

Kiti vairuotojai pasakojo, kad keleiviui pasiskundus, jog automobilyje tvyrojo marihuanos kvapas ar kad vairuotojas pats galėjo vairuoti apsirūkęs, tas vairuotojas, kol vyksta patikrinimas, yra šalinamas iš „Uber“ platformos.

„Toks atvejis man yra pasitaikęs jau daugybę kartų“, – pasakojo Niujorke važinėjanti Toni.

Ginčai dėl pasirinkto maršruto

Daugelis keleivių važiuodami iš darbo namo ar atvirkščiai neretai mėgsta nurodyti, kuriomis gatvėmis reikėtų vairuotojui važiuoti, vis tik patiems vairuotojams tai itin nepatinka.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Uber“ automobiliai
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Uber“ automobiliai

„Mes juk naudojamės navigacija. O kai kurie žmonės aiškina, kur mums važiuoti, nes jiems navigacijos siūlomas maršrutas tiesiog nepatinka, ir paskui, jei jų neklausai, supyksta“, – pasakoja Naujajame Džersyje dirbanti Jenny.

Durų trankymas

Daugelis „Uber“ vairuotojų keleiviams vežioti naudoja savo asmeninius automobilius, tad nenuostabu, jog neretas itin jautriai reaguoja ir į durų trankymą. „Yra tik vienas dalykas, kuris be galo mane erzina, tai – durų trankymas. Galbūt tai neturėtų nervinti, bet aš tiesiog negaliu to pakęsti“, – tikino Kalifornijoje važinėjantis Frankas.

Blogos keleivių manieros

Kaip ir daugelis aptarnaujančio personalo darbuotojų, taip ir vairuotojai, neretai susiduria su itin nemandagiais keleiviais.

„Nebūkite šiurkštūs ir nemandagūs vairuotojams. Visiems pasitaiko blogų dienų, būna prasta nuotaika, bet nepamirškite – jūs juk esate kažkieno asmeninėje mašinoje“, – sako Toni.

Nemandagūs komentarai moterims vairuotojoms

Daugelis su „Business Insider“ kalbėjusių vairuotojų moterų tikino keleivius vežiojančios tik dieną vien tam, kad išvengtų itin nemalonių kelionių vėlesnėmis valandomis su keleiviais, kurių komentarai neretai jas žeidžia.

„Net ir dieną veždama keleivius aš sulaukiu šlykščių ir žeidžiančių komentarų, net nenorėčiau galvoti, ką jie kalbėtų vakare, ypač jei dar būtų išgėrę“, – pasakojo Jenny.

Nepunktualumas

Daugeliui vairuotojų taip pat nepatinka ilgai laukti, kol automobilį išsikvietęs keleivis pagaliau ateis. „Kai išsikviečiate automobilį, jau būkite pasiruošę. Vairuotoją erzina, kai reikia laukti, kadangi už stovėjimą jis gauna mažiau nei už važiavimą“, – tikina Toni.

Gailėjimas palikti arbatpinigių

2017 metais JAV „Uber“ platformoje buvo įdiegta galimybė vairuotojui palikti arbatpinigių, vis tik keleiviai šia funkcija, anot vairuotojų, iki šiol naudojasi itin retai.

„Arbatpinigių keleiviai palieka labai retai. Daug kas tiesiog nenori jų palikti“, – sako Jenny. Panašia patirtimi pasidalijo ir Toni: „Likus vienai dienai iki Kalėdų iš taško A į tašką B pervežiau dvylika keleivių, ir nė vienas iš jų nepasiūlė man arbatpinigių, tai pats geriausias pavyzdys, kiek retai jų gauname“.

Vis tik ne visi vairuotojai arbatpinigių tikisi. „Aš pats arbatpinigių niekad nelaukiu, manau, tai keleivio pasirinkimas ir jis neturėtų jaustis įpareigotas. Mes juk ir taip gauname atlyginimą, o jei keleivis dar nori duoti arbatpinigių, tai jo pasirinkimas“, – sako Frankas.

Rūko elektronines cigaretes

Žinoma, elektroninė cigaretė neskleidžia tokio ryškaus kvapo kaip įprasti rūkalai, tačiau tai nereiškia, kad vairuotojams patinka jos kvapas ar paskui – prasmirdęs automobilis.

„Pastaruoju metu neretai pastebiu ant galinės sėdynės paslapčia elektronines cigaretes rūkančius keleivius. Tai labai erzina ir nemandagu!“ – sako Kalifornijoje važinėjantis Michaelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų