Ūkio ministerija paskelbė „Keliauk Lietuvoje“ vadovo konkursą

Ūkio ministerija paskelbė konkursą į vietoje Valstybinio turizmo departamento kuriamos viešosios įstaigos „Keliauk Lietuvoje“ direktoriaus pareigas. „Keliauk Lietuvoje“ nuo kitų metų bus atsakinga už visą turizmo rinkodarą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Ant Gedimino kalno verdantys darbai
Ūkio ministerija paskelbė „Keliauk Lietuvoje“ vadovo konkursą / Manto Judriaus nuotr.

Pretendentai, siekiantys eiti „Keliauk Lietuvoje“ direktoriaus pareigas, privalo turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą, patirties rinkodaros srityje, ne mažesnę kaip 5 metų darbo patirtį ir 3 metų vadovaujamo darbo patirtį, mokėti anglų kalbą C1 lygiu ir kitą užsienio kalbą B1 lygiu. Taip pat kandidatai turi išmanyti Lietuvos ir Europos Sąjungos turizmo politiką, turėti projektų valdymo patirties, strateginio planavimo žinių, komunikacinių gebėjimų ir kt. Pretendentai konkursui turi pateikti savo, kaip įstaigos vadovo, veiklos programą.

Siekdama atskirti turizmo rinkodaros ir veiklos priežiūros funkcijas, Vyriausybė nusprendė nuo 2019 m. sausio 1 d. nutraukti Valstybinio turizmo departamento veiklą, o turizmo rinkodaros funkcijas perduoti naujai viešajai įstaigai „Keliauk Lietuvoje“, kuri bus pavaldi Ūkio ministerijai. Turizmo paslaugų tiekėjus nuo naujų metų prižiūrės Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,58 mln. turistų iš užsienio – 4,3 proc. daugiau nei 2016 metais. Daugiausia turistų į Lietuvą atvyko iš Baltarusijos, Vokietijos, Rusijos, Lenkijos, Latvijos, Ukrainos. Vietinių turistų skaičius augo 7,9 proc. iki 1,66 mln.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis