Pranešime pažymima, jog „Mars“, kaip pasaulinė bendrovė, suvokia savo atsakomybę, tad turi užimti aiškią poziciją kovoje su „rasiniais prietarais ir neteisybe“.
„Rasizmui nėra vietos visuomenėje. Palaikome juodaodžių bendruomenę ir mūsų ... partnerius kovoje už socialinį teisingumą“, – pabrėžė „Mars“.
Pasak bendrovės, dabar yra tinkamas laikas pakeisti „Uncle Ben's“, įskaitant vaizdinę prekės ženklo tapatybę.
Tačiau „Mars“ nenurodė, koks bus naujas logotipas ar kada jis bus parengtas.
Oficialioje „Uncle Ben's“ svetainėje nurodoma, jog prekės ženklas buvo sukurtas praėjusio amžiaus 5-ajame dešimtmetyje. Logotipe pavaizduoto pagyvenusio afroamerikiečio prototipu tapo juodaodis vardu Frankas Brownas, dirbęs viename brangiame Čikagos restorane.
Tuo tarpu gaiviųjų gėrimų ir užkandžių milžinė „PepsiCo“ paskelbė planuojanti pakeisti bendrovei priklausantį blynelių mišinių, sirupų ir kitų produktų prekės ženklą „Aunt Jemima“, kurio logotipe taip pat pavaizduota afroamerikietė.
Šis logotipas nuo šių „PepsiCo“ produktų pakuotės bus pradėtas šalinti nuo šių metų ketvirtojo ketvirčio, o vėliau bus pakeistas ir prekės ženklo, kuris buvo sukurtas prieš daugiau kaip 130 metų, pavadinimas.
Tokius sprendimus „PepsiCo“ ir „Mars“ priėmė dėl JAV ir kitose šalyse vykstančių masinių protestų, kuriuos išprovokavo juodaodžio George'o Floydo (Džordžo Floido) žūtis jį suimant JAV policijai.