„Uncle Ben's“ dėl protestų prieš rasizmą pakeis logotipą, kuriame pavaizduotas juodaodis

Korporacija „Mars“, kuriai priklauso garsus padažų ir ryžių prekės ženklas „Uncle Ben's“, ketina pakeisti prekės ženklo logotipą, kuriame pavaizduotas juodaodis, kad padėtų pasauliui atsikratyti rasinių prietarų, pranešė televizija „NBC News“, remdamasi bendrovės pranešimu.
„Uncle Ben's“ dėl protestų prieš rasizmą pakeis logotipą, kuriame pavaizduotas juodaodis
„Uncle Ben's“ dėl protestų prieš rasizmą pakeis logotipą, kuriame pavaizduotas juodaodis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pranešime pažymima, jog „Mars“, kaip pasaulinė bendrovė, suvokia savo atsakomybę, tad turi užimti aiškią poziciją kovoje su „rasiniais prietarais ir neteisybe“.

„Rasizmui nėra vietos visuomenėje. Palaikome juodaodžių bendruomenę ir mūsų ... partnerius kovoje už socialinį teisingumą“, – pabrėžė „Mars“.

Pasak bendrovės, dabar yra tinkamas laikas pakeisti „Uncle Ben's“, įskaitant vaizdinę prekės ženklo tapatybę.

Tačiau „Mars“ nenurodė, koks bus naujas logotipas ar kada jis bus parengtas.

Oficialioje „Uncle Ben's“ svetainėje nurodoma, jog prekės ženklas buvo sukurtas praėjusio amžiaus 5-ajame dešimtmetyje. Logotipe pavaizduoto pagyvenusio afroamerikiečio prototipu tapo juodaodis vardu Frankas Brownas, dirbęs viename brangiame Čikagos restorane.

Tuo tarpu gaiviųjų gėrimų ir užkandžių milžinė „PepsiCo“ paskelbė planuojanti pakeisti bendrovei priklausantį blynelių mišinių, sirupų ir kitų produktų prekės ženklą „Aunt Jemima“, kurio logotipe taip pat pavaizduota afroamerikietė.

Šis logotipas nuo šių „PepsiCo“ produktų pakuotės bus pradėtas šalinti nuo šių metų ketvirtojo ketvirčio, o vėliau bus pakeistas ir prekės ženklo, kuris buvo sukurtas prieš daugiau kaip 130 metų, pavadinimas.

Tokius sprendimus „PepsiCo“ ir „Mars“ priėmė dėl JAV ir kitose šalyse vykstančių masinių protestų, kuriuos išprovokavo juodaodžio George'o Floydo (Džordžo Floido) žūtis jį suimant JAV policijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų