Pranešimas paskelbtas po to, kai bendrovės, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Magnum“ ir „Dove“, pateiktas 50 mlrd. svarų (60 mlrd. eurų) pasiūlymas dėl „GlaxoSmithKline“ ir „Pfizer“ vartotojų sveikatos priežiūros padalinio perėmimo buvo atmestas.
„Unilever“ teigimu, jos „siūlomas naujas organizacijos modelis numato maždaug 15 proc. mažiau vyresniųjų vadovų pozicijų“.
Bendrovė pridūrė, kad jaunesniųjų vadovų pozicijų bus sumažinta 5 procentais.
Iš viso visame pasaulyje bus atsisakyta 1,5 tūkst. darbo vietų.
„Unilever“ planuoja sukurti penkias atskiras verslo grupes, kurios veiks grožio ir gerovės, asmens priežiūros, namų priežiūros, mitybos ir ledų srityse.
„Kiekviena verslo grupė bus visiškai atsakinga ir atskaitinga už savo strategiją, augimą ir pelno siekimą visame pasaulyje“, – sakoma pranešime.
Generalinis direktorius Alanas Jope'as, susidūręs su investuotojų kritika dėl pastarojo nesėkmingo mėginimo perimti bendrą „GlaxoSmithKline“ ir „Pfizer“ įmonę, pridūrė: „Augimas tebėra mūsų svarbiausias prioritetas ir šie pokyčiai taps pagrindu šiam mūsų siekiui“.
Praėjusią savaitę grupė pareiškė nedidinsianti savo pasiūlymo dėl minėtos įmonės perėmimo.