Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

URM kuria karštąją liniją Kinijos ekonominį spaudimą patiriančiam verslui

Gruodžio 10 dieną Užsienio reikalų ministerija (URM), reaguodama į Lietuvos verslo problemas su Kinija – muitinės deklaracijų atmetimą, lietuviškos kilmės prekių ar kitų šalių kilmę turinčių prekių, atvykstančių iš Lietuvos, nepriėmimą, – surengė skubų pasitarimą su Lietuvos įmonių, verslo asocijuotų struktūrų bei ministerijų atstovais, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.
Kinija ir Lietuva
Kinija ir Lietuva / 123RF.com nuotr.

Siekdama operatyviai reaguoti ir keistis informacija su verslu, URM steigia Lietuvos veiksmų Kinijos ekonominiam spaudimui atremti darbo grupę, kuri analizuos ir vertins informaciją apie Lietuvos verslui taikomas ekonominio spaudimo priemones, ir siūlys pagalbos Lietuvos verslui veiksmus.

Šiandien, gruodžio 10 dieną, pradeda veikti URM karštoji linija. Lietuvos įmonės, susiduriančios su Kinijos ekonominiu spaudimu, kviečiamos darbo valandomis kreiptis telefonu 8 616 95910 arba el. paštu prekybosbarjerai@urm.lt. Lietuvos verslui bus teikiama informacija bei rekomendacijos dėl iškilusių prekybos su Kinija problemų. URM prašo įmonių pateikti kaip galima konkretesnę informaciją apie Kinijos muitinės ir kitų institucijų taikomus ribojimus lietuviškiems kroviniams.

Pasitarimo dalyviai taip pat buvo supažindinti su Lietuvos valstybės institucijų veiksmais tarptautiniu mastu sprendžiant kilusias problemas. URM informavo, kad kontaktuojama su Europos Komisija (EK) dėl reakcijos ES lygiu į Kinijos veiksmus, taip pat Kinijos ekonominio spaudimo Lietuvai klausimas iškeltas Pasaulio prekybos organizacijoje (PPO) bei Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijoje (EBPO).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?