Pirmąją liniją tokiems produktams gaminti „Utenos mėsa“ įsigijo 2008 metais, tačiau pradėjus kalbėtis su greitojo maisto tinklais, ją teko atnaujinti, įsigyti daugiau įrenginių. Iš viso į įrangą bendrovė investavo apie 5 mln. litų.
Greitojo maisto produktai gali atnešti 10-15 proc. grupės pajamų ir ateityje, pastačius daugiau linijų, šis verslas greičiausiai bus atskirtas, jį valdys nauja bendrovė.
„Mes džiaugiamės galėdami pirkti žaliavas mūsų produkcijai iš vietinių gamintojų, todėl mums taip pat džiugu, kad netrukus pirksime jautieną iš mėsos perdirbimo įmonės „Biovela“. Mėsainių įdaras – 100% jautiena, pagaminta lietuvių bendrovės, bus naudojama „Hesburger“ restoranuose trijose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje", – sako Ieva Salmela, „Hesburger“ plėtros direktorė.