„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Utenos trikotažas“ siuvimo ceche planuoja paleisti aštuntą liniją

Didžiausia trikotažo gamintoja Baltijos šalyse ir viena iš nedaugelio tekstilės įmonių Europoje, kurioje gamybos ciklas apima viską – nuo verpalo iki galutinio gaminio. Bendrovė „Utenos trikotažas“ ketina išplėsti siuvimo cechą – planuojama paleisti aštuntą liniją, tam būtina rasti dar 40 specialistų.

Bendrovė jau užsibrėžusi tikslą per ketvirtį pristatyti ne mažiau nei 5 naujas inovacijas, taip pat numatyta stiprinti ir „Utenos trikotažo“, kaip prekės ženklo, žinomumą, užsimena apie svarstymus žengti į mažmeninę prekybą, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Kol kas svarbiausi artimiausių metų tikslas – pačios įmonės sukurto apatinio trikotažo prekės ženklo „About“ plėtra. Įmonės rinkodaros vadovė Asta Venter sako, kad per kelerius metus „About“ prekės sudarys reikšmingą bendrovės pardavimų dalį.

Praėję metai „Utenos trikotažui“ buvo nuostolingi, per šių metų pirmą ketvirtį trikotažo gamintojos pardavimai jau padidėjo 57 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs