Bendrovės „Utenos trikotažas“ metinė apyvarta 2016 m. sudarė 19,6 mln. Eur ir buvo 22,5 proc. didesnė nei 2015 m. Per paskutinius tris metų mėnesius bendrovės pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, augo 31,6 proc. ir pasiekė 5,2 mln. eurų.
„2016 metais fiksuotas nuoseklus bendrovės augimas patvirtina, kad prieš keletą metų atnaujinta verslo strategija, nukreipta į aukštesnės pridėtinės vertės, ekologiškus, aukštos kokybės gaminius, duoda norimų rezultatų. Atsižvelgiame į pasaulines tendencijas, susijusias su švaria gamyba ir aukščiausiais aplinkosaugos standartais, kuriame novatoriškas medžiagas ir plečiame tai vertinančių klientų portfelį“, – pranešime cituojamas „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.
Nuo 2017 m. „Utenos trikotažas“ oficialiai prisijungė prie „Greenpeace“ projekto „Detox“ ir įsipareigojo iki 2020 m. savo gamybos grandyse eliminuoti žaliavas, galinčias turėti neigiamą poveikį žmogui ar aplinkai visuose produkto gyvavimo etapuose.
Prie 2016 m. grupės pardavimų augimo reikšmingai prisidėjo „Šatrija“. Specializuotus drabužius siuvančios bendrovės pardavimai 2016 m. augo 16,6 % ir pasiekė 3 mln. eurų.
„Šiemet „Šatrijos“ augimą lėmė trys pagrindinės priežastys: atslūgusi Rusijos ekonominės krizės įtaka, gamybos našumo didinimas ir besitęsiantis kontraktas su Lietuvos kariuomene“, – vardina A.Šabūnas.
„Utenos trikotažo“ įmonių grupės vadovas priduria, kad 2016 m. „Šatrija“ įvykdė didžiulį 12 000 vnt. užsakymą Malaizijos ugniagesiams, bendrovės pirkėjų sąrašą papildė Naujosios Zelandijos ir Vokietijos ugniagesiai gelbėtojai.