Grupė gavo 17,2 mln. eurų pajamų – 34,7 proc. mažiau nei prieš metus, kai jie siekė 26,3 mln. eurų, pranešė „Utenos trikotažas“.
„Dėl įgyvendintų sprendimų, šiuo metu fiksuotus kaštus sumažinome penktadaliu, ir vis dar esame pajėgūs pagaminti tiek, kiek gaminome 2022 metais,“ – pranešime sakė „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.
Anot jos, pardavimų prasme trečiasis šių metų ketvirtis buvo panašus į antrąjį – dėl bendros ekonominės ir geopolitinės situacijos stabtelėjus paklausai visame pasaulyje, pajamų augimas sulėtėjęs.
Pasak N.Kaučikienės, šiuo metu tiek gamybos procesai, tiek bendrovės kaštų bazė yra optimizuota, ir „Utenos trikotažas“ yra pasiruošęs rinkos paklausos sugrįžimui.
„Utenos trikotažo“ vystomo prekių ženklo – „Utenos“ – devynių mėnesių pardavimai siekė 1,6 mln. eurų – 45 proc. mažiau nei tuo pačiu metu 2022-aisiais.
Antrinė „Utenos trikotažo“ įmonės „Šatrija“ gaminamų funkcinių-techninių drabužių pardavimai sumažėjo 2 proc. iki 1,9 mln. eurų.